přidáno 18.02.2024
hodnoceno 10
čteno 94(12)
posláno 0
1. Hagaar


Mladičká Hagaar utíkala na okraji pouště Uruk Bal. I přes její pokročilé těhotenství se jednalo o výkon hodný sportovce. Jako všechny matky schránky, nesla v sobě experimentální plod, coby kombinaci jejího kmene a vládnoucí kasty kněžích hadího boha. Pronásledovatelé nebyli daleko. Vyslali za ní jednotku Hadích strážců, ty nejsilnější z potomků lidí a hadího národa. Tyto pokusy trvali už celá staletí, možná i déle, ale přesný důvod nevěděla. Kněžská sekta, která schránky hlídala, nemohla dopustit, aby plod vyrůstal jinde, než pod jejich dohledem. Dítě by bylo ihned odebráno a ona by skončila jako rituální potrava.

K posvátné bráně to bylo ještě pár sáhibů a v tom jí do ramene zasáhl paprsek světla. Propálil jí rameno skrz. Tělo se dostalo nárazem do otočky a vzduchem odletěla do písku s dopadem přímo na pravý bok. Bolest byla šílená, ale adrenalin s pudem sebezáchovy ji postavil znovu na nohy. Dala se opět na útěk.
Vypálená rána naštěstí nekrvácela, takže tu byla jistá šance na přežití, pokud se netrefí znovu. Možná jen nechtěli ublížit dítěti.

Doběhla k bráně a pokusila se ji aktivovat zatlačením největšího tlačítka na panelu, který byl její součástí. Viděla to jednou na slavnosti, když dospělé potomky odesílali na jinou planetu kdoví kam. Mechanismus se aktivoval, ale evidentně bylo potřeba ještě něco. Symbolům před sebou vůbec nerozuměla, tak prostě zatlačila na dva nejsympatičtější znaky. Brána začala svítit a objevilo se něco, co vypadalo jako zrcadlo bez odrazu.

Cítila, že strážci jsou už jen okamžik za ní. Bez přemýšlení se vrhla do portálu s poslední myšlenkou na rodiče a obrazem hadího boha v hlavě.
přidáno 28.03.2024 - 23:01
Dost dobrý.
přidáno 12.03.2024 - 15:44
Eleanthir: Díky i to potěší ;)
přidáno 12.03.2024 - 08:05
Sasanka: Připomíná mi to Dunu, ale to bude tím, že jsem byl na ňu byl minulý týden v kině. :-))
přidáno 19.02.2024 - 11:36
Sasanka: tak určitě tu bylo, je a bude mnohem víc než původní člověk, ale jde o to, kdo z nich je ten zlej a ničí svět :) proč bacha na hubu, každý může svobodně říci svůj názor :) neplést si pojem přírodní a umělý, myslím si, že příroda nemá zapotřebí takovéto fenomény. K čemu? K čemu pravý úhel, díry, portály nebo jiné lidské nesmysly?:( K tomu je potřeba hodně energie, která v přírodě na jednom místě být prostě nemůže a ani být nemusí :) lidská mysl má tendenci tíhnout k určitým fantaziím, či symbolům. Podívej, kam jsme to v této civilizaci dotáhli....
přidáno 19.02.2024 - 10:36
Morfeus: Myslím, že jsem to hrála...ale už mi ty hry splývají. Jo vím o tom, jen je to tenký led, tak si dávám bacha na hubu. No taky cítím nesympatie k jistým lidem,ale to budou jen reflexy. Víš myslím, že minusový faktor není problém, spíš neuvědomění. Určitě jsou tady jiné entity, ne zcela mírumilovného rázu.A o tom jak moc je zde člověk původní rasa by se dalo diskutovat ;) Lidstvo je tak křehké a strašně manipulovatelné, že bych se hodně divila, kdyby toho někdo nevyužíval. I o tom to bude, že né každý se dá zaškatulkovat podle genetického předurčení. Ale hlavně zábava. Jo a brány můžou být i přírodního rázu nebo anomálie. Fakt nemůžu za to, že hvězdná brána je tak profláknutá.
přidáno 19.02.2024 - 06:05
Sasanka: The Elder scroll pc hra :) Každý, kdo má v rodině RH- je vlastně částečně jiný druh než původní člověk :) je na to pár konspiračních teorií... Když chceš, najdi si to. Já jen vím, že takový lidi nemám rád, moje podstata to cítí a je to jakási obraná reakce :) tady nejde o genetické pokusy, ale o fyzično :)
přidáno 19.02.2024 - 00:22
Morfeus: Stargate znám, ale TES mi prosím tě objasni. Mám Rh- , takže jsem mutant? O tvorbě protilátek vůči plodu samozřejmě vím. U prvního dítěte to nebývá, tak časté. :) Genetické pokusy budou vždy, jiné civilizace by se toho tolik neštítili jako ta naše. Řeší kraviny a výzkum nic moc. Pak něco bouchne a zmutujeme jedna báseň.
přidáno 18.02.2024 - 21:34
Zní to jako kdybys kombinovala Stargate s TES. Lidem už asi došla fantazie na svou tvorbu :)

PS: Pokud by běžný člověk měl v sobě hadí, či ještěří dítě, což se stává, když se lidem s RH+ narodí dítě RH- a opačně, nedělá to dobrotu, ti mutanti jsou docela již po milénia zaplavení všude kolem :) Nicméně je to kombinace dvou druhů, tak si povšimni, jak mistrně to spisovatelé scifi praktikují :) My, původní lidé jsme RH+, není možné bez úprav, aby se toto kdykoliv v minulosti stalo :) Chiméry jsou a budou jako teď se stroji... atakdále...
přidáno 18.02.2024 - 14:24
Hanulka: Díky Hani. Ne hinduismem ne, ale určitě na to mrknu, třeba najdu něco, co by se dalo použít. Romantika v mém podání asi nebude úplně košér, ale něco tam možná bude.
přidáno 18.02.2024 - 10:34
Sasanka : zřejmě se inspiruješ hinduismem, a jistě budeš psát i o kundaliní - hadí síle, kosmické a současně lidské energii, pocházející právě z tohoto nejstaršího náboženství. Pokud by to mělo happy end, pak to budu číst na pokračování. Stále potřebuji i v dnešní době romantiku, protože dnešní svět je velmi rychlý. Tak ti přeji, ať ti to jde.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hadí proroctví : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hadí proroctví
Předchozí dílo autora : Jedna pusa celý svět

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o Lizzzie :
Hvězdy jsou jak slunečnice nad Brnem... nebo jak to bylo? :) super básnířka :)..... její básně mě vždy chytnou a nepustí... protože je z nich cítit úžasná člověčina :) a nejen ta :) ... a Brno je další plus :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku