přidáno 26.05.2023
hodnoceno 2
čteno 204(10)
posláno 0
Jak už jsem říkal, tak jsem misantrop. A je to pochopitelné, Lidi jsou paraziti této planety. Bohužel lidi nemají rádi reálná a důležitá témata.

Viděli jste někdy velkochovy? Zvířata nemají minimum prostoru, Chovají se tam k nim jako největší hovada.
Pokud jste někdy viděli mláďata kohoutů, tak víte jak roztomile vypadají, to nikoho ale nezajímá :), jelikož nesnáší vejce, tak skončí chvíli po narození v drtičce.
Asi víte že v Asii není pes mazlíček jako spíše jídlo, Ale co už asi nevíte že se mnohokrát vaří za živa jako třeba humři (což je taky zmrdstvo).
Chci vidět všechno co říká Ektor v tomto tracku: https://www.youtube.com/watch?v=HvK8AozBTiU
Byčí zápasy jsou taky extrémní píčoviny, býka kterej nikdy nikomu nic neudělal nabodaj aby se mohl sotva bránit, a pak ho hodí do arény k nějakýmu buzerantoj aby ho dodělal.
Víte jak se často zbavuje nechtěnejch KOŤAT? Hodí se do pytle, a spálí se ZA ŽIVA.
Představte si že by se tohle dělo lidem, Už to vám není tak u prdele co?
A seru názory že lidi a zvířata jsou něco jinýho, protože není. Jsou to taky živý tvorové.
Už se těším na vymírání celýho lidskýho druhu...
přidáno 27.05.2023 - 11:24
zaseja: co jako přejde? jediný co doufám že přejde, je éra lidské existence
přidáno 27.05.2023 - 01:32
nooo...to přejde

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Lidi jsou ty pravé zrůdy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Začínám dělat hudbu
Předchozí dílo autora : hudba

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku