přidáno 13.11.2019
hodnoceno 5
čteno 550(16)
posláno 0
Žiješ?

Zatím jo.

Tak nežij, je to zlo.
Jak na tom světě pořád hniješ.
Chápeš to?
Vnímáš moc emocí!


Ale to ze mě přece,
nedělá špatného člověka.

Dělá, nazýváme to nemocí!

A tím se ve mně,
násobí ta pravda ODVĚKÁ.

No, už ti zkrátka není pomoci.

Děláte blázna i z normálního člověka.
přidáno 16.11.2019 - 17:59
Dívka v modrém: Víš, věci nejsou vždy takové, jaké se zdají být, vnímáme je často zkresleně, protože je právě takové vidět chceme! Negativní emoce bývají silnější a hůře se jich zbavujeme, ale právě proto je o nich lehčí psát, už jejich sdílením si ulevujeme a je lepší mít je hezky před sebou.
Pozitivní emoce nás sice taky mohou přimět ke sdílení, hlavně v podobě očekávání, ale mohou se podobat láhvi otevřené sodovky a zase rychle vyprchat. To platí třeba o zamilovanosti, kdy chceme své štěstí vyzpívat celému světu. Ale ta buď pomine nebo se změní ve skutečnou lásku, která si vystačí sama a nepotřebuje k tomu ovace...
Věřím, že i zahalena v čerň, tu barvu elegance, bys upoutala pozornost a probouzela zalíbení. Nelze ji brát jen jako barvu smutku, lidské symboly se ostatně u různých národů liší i podle situace.
Což ještě za Erbena nebyla i u nás symbolem smutku bílá a perly symbolem šlo? (Viz Vodník a matka, líčící svůj sen: ...bílé šaty, ty smutek tají, v perlách se slzy ukrývají...)
A dnes se šťastná nevěsta vdává v bílém a zdobí ji náhrdelník či čelenka z perel...
To my všemu přikládáme nějaký význam, dobrý či špatný, ale věci se dějí a jejich smysl nám bývá skryt.
přidáno 14.11.2019 - 21:27
Líbí :)
přidáno 14.11.2019 - 03:47
....protože kdo je blázen ? .... a co je normální ....?
Za mě super ...
přidáno 13.11.2019 - 22:19
shane: Učím se s tím nějak naložit, ale moc mi to nejde. Nejvíc mě ale štve, že mi psaní jde jen v těch horších chvilkách a přitom je můj život docela hezkej, ale já nejsem schopná zkrátka popsat to hezký, jen to negativní. Pak to může vypadat, že Dívka v modrém se začala halit do černé a spřádá nějaké nepěkné plány, ale v podstatě tomu tak není. Takže žádné strachy z mých negativních pisálkovských vlohů. Třeba to zas zlomím do těch veselých emocí. A díky za reakci.
přidáno 13.11.2019 - 18:00
Modřinko, vnímáš ten svět moc emotivně, pokud lze soudit z toho, co teď píšeš! Ale časem pochopíš, naučíš se vnímat to hezké a tomu druhému nepřikládat smrtící význam!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dialog : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pohádková balada
Předchozí dílo autora : Diagnóza "porucha"

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
MakiLayla řekla o Lusy :
Známe se tak krátce a já se cítím, jakobych ji znala věky. Slova nevyjádří to, co teď prožívám... Jsem šťastná, že jsem měla tu čest ji poznat! Nabídla mi pomoc, když jsem byla v nouzi...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku