Automatické text- Pouze korekce gramatiky a interpunkce.
přidáno 19.10.2016
hodnoceno 11
čteno 954(28)
posláno 0
Nemělo by býti samozřejmostí, že štíří obývající pokoje a zákoutí těch nejtajnějších lidských hodnot, budou pokračovat ve stavbě ega dále a dále, dokud nepojdou na souchotě ze žravé nenávisti vůči ostatním, kteří se je snaží systematicky odpudit svým hlasem zejícím prázdnými tóny bez ironie a lásky.
přidáno 12.11.2016 - 16:42
Jsoucno: Jen jsem ti dal k úvaze, že by bylo dobré přesunout to do prefixu a myšlenku proměnit na úvahu podpořenou vhodnými argumenty. To téma k tomu přímo vybízí! :-)
přidáno 12.11.2016 - 16:35
shane: Díky za komentář..:) Jak jsem již několikrát výše zmiňoval- je to automatický text. Prostě to nějak tak vyplynulo a přišlo mi to zajímavé. Každý si to může pobrat po svém. Já sám nedokážu říct, co jsem tím myslel, neboť je to dílem okamžiku, kdy mé myšlenku plynuly...))
přidáno 12.11.2016 - 13:54
Jedno dlouhé souvětí jako dílko? Nejspíš bych to dal jako anotaci k úvaze na tohle téma, patřičně rozvedené! Pak by to mělo hlubší smysl než pouhý nespokojený výkřik nad současným stavem světa...:-P
přidáno 20.10.2016 - 18:35
slnečnica: Jak jsem již psal, je to automatický text...Prostě mi to přišlo na mysl. Ale rozhodně jsem to nemyslel jako znamení (neboť na zvěrokruh nevěřím)...)
přidáno 20.10.2016 - 12:36
Jsoucno: A ako si to teda myslel?
přidáno 19.10.2016 - 15:59
Možná to tak vyznělo, ale je to automatický text a na štíry (jako znamení) to myšleno nebylo..Nebo jsem tomu aspoň nepřisuzoval žádnou váhu.)
přidáno 19.10.2016 - 13:18
Eleanthir: Tak ono se toho dělá u horoskopů víc. Určuje se descendent, ascendent... Ale i tak, odchylky jsou. Já jsem se štíry taky dobře obeznámena, ale nejsou všichni úplně stejní. A zrovna závist bych jim nepřisuzovala. Není charakteristika jako charakteristika a není člověk jako člověk. Beru to tedy s rezervou. ;-)
přidáno 19.10.2016 - 12:45
Kategorizování je k ničemu, není možné rozdělit miliardy lidí do dvanácti škatulek. Navíc, nemělo by se znamení určovat podle doby početí, ne narození? :-) Jsem štír a dotklo se (mého ega :D ), že mám pojít na souchotě a žravou nenávist :-P
přidáno 19.10.2016 - 11:44
Děkuji Vám za komentáře. Pokusím se to do budoucna napravit..))
přidáno 19.10.2016 - 11:29
Zvláštny text, zrejme by si to žiadalo upraviť nielen formu ale aj obsah. ;) Sama som škorpión, takže stále verím, že je v nás aj niečo dobré... hádam sa nemýlim. ;)
přidáno 19.10.2016 - 11:00
Zajímavý... Ale chybí tomu ještě ta korekce. Chybějící interpunkce v textu. A v anotaci "automatický".
Přijde mi škoda, když sem autor vloží dílo a neprovede korekci. Zbytečně to odvádí pozornost od obsahu díla a kazí dojem.
Jinak samotná myšlenka něco do sebe má.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Štíři : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vinař z Tokaje
Předchozí dílo autora : Vykřikl

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
milancholik řekl o Sokolička :
Jedna z prvních, kteří mě tu svými díly zaujaly. A zájem o její díla i ji samotnou trvá... Osoba, které se můžu svěřit se vším, jedna z múz.. Nikdy jsem nečekal, že bych mohl někoho tak skvělého poznat přes internet. Moc si ji vážím.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku