...
přidáno 16.10.2007
hodnoceno 2
čteno 3771(68)
posláno 0
Roy otevře oči. Po ulici právě projelo nějaké auto a záře vycházející z jeho světlometů se prodrala hustou záclonou, aby na stropě Royovy ložnice vytvořila zvláštní pokroucené obrazce.
Povzdechne si. Že by další bezesná noc? Další probdělé hodiny, kdy se zoufale brání svým myšlenkám, svým neuvěřitelně živým a hlavně bolestivým představám? Přicházejí bez jeho souhlasu, mučí ho svou přítomností a jistotou, že právě ony jsou stejně radostně vítané jako všemožně zavrhované.
Z nočního stolku vezme hodinky, aby se zorientoval v čase. No jistě, dvě ráno, takže spal necelou půlhodinu. Dárek k posledním narozeninám vrátí na své místo. Jeho zrak padne na rámečky s fotografiemi.
Znovu se v něm rozhoří touha po vlastních dětech. Alespoň jedno! Jenže na to jsou potřeba dva a on toho druhého nemá.
Proklatá SS!!! Znovu se mu vloudila do mysli! Proč??? Protože miluje tu, kterou nemůže mít? Opět si položí otázku, co kdy a komu udělal, že se mu tohle muselo přihodit.
Lehne si na záda a ruce zkříží za hlavou. Na stropě vidí odraz jejího obličeje. Modré oči zvýrazněné líčením s neuvěřitelně dlouhými řasami. Vždycky vypadá jako mrkací panenka. Někdy, když ho na uvítanou políbila na tvář, zalechtala ho právě těmi okouzlujícími řasami.
Jemný nosík, který jakoby si říkal, aby do něj člověk rozjařeně cvrnknul ukazováčkem. Rty jsou prostě stvořené k líbání, horní i spodní ret ve vyváženém poměru, většinou v rychlosti přetáhnuté rtěnkou připomínající nádherně zbarvené podzimní listí.
Netouží po ničem jiném, než aby se dotkl její brady. Když se zlobí, zvláštně ji nakrabatí a objeví se na ní jemná vráska. Ale tu skoro nemá možnost zahlédnout, protože ona se nezlobí, je skoro pořád v dobré náladě.
Očima sjede na jemný a nadpozemsky svůdný dekolt. Hebká pokožka ho zve, aby do něj zabořil svůj obličej. Ona má teď na sobě korzet, který všechno odhaluje a jemu se do spánků řine krev. Otočí se na levý bok a zmuchlá si polštář pod hlavou. Zavře oči a sní dál.
Rozmyslí se, nemá na sobě korzet, ale tu nádhernou bílou, lehce průsvitnou halenku. Rozepne ji knoflíček po knoflíčku. Látku odhrne z ramenou a zulíbá světlou pleť. Úzké provázky podprsenky stáhne dolů, aby nepřekážely jeho rtům ve zkoumání těchto končin. Jeho SS jemně zvedne ruce a položí mu dlaně na hrudník.
Ale ne na dlouho, musí ji zbavit látky, která ji zbytečně spoutává. Hedvábné bílé nic odhodí na podlahu. Lehce jako nic nahmatá rozepínání podprsenky a oddělí od sebe dva dosud spojené konce. Rafinovaný kousek prádla stačí jen letmým dotykem popostrčit, aby sklouznul dolů.
On teď sedí opřený o čelo postele a SS obkročmo klečí na něm. Je to momentálně nejsvůdnější poloha, jakou si dovede představit. Vezme její ňadra do svých dlaní a upřeně se na ně zadívá. Nikdy v životě neviděl nic krásnějšího. Napřed prsty obkrouží bradavky a potom jednu z nich vezme do úst.
Cítí, jak se její hrot zvedá. V touze přinést jí největší možnou rozkoš nepřestává v jejím laskání jazykem, rty i zuby. Odpovědí je mu její zakloněná hlava, prohnuté tělo, aby se její ňadra co nejvíc přiblížila jeho hladovým rtům, i vzdechy, které prozatím stydlivě tlumí.
Svoje ruce nenechává jen tak ladem. Hladí ji po zádech i po bříšku. Protáhne se jejím podpažím a sevře v dlaních ramena, které ještě před okamžikem zasypával svými polibky.
Pak i ona projeví svou aktivitu a po paměti začne rozepínat knoflíčky na jeho košili. Sjede do lehu a nechá se teď chvíli rozmazlovat zase on.
Když je košile definitivně rozepnutá, rozhrne ji na obě strany a ukazováčkem obkrouží pupík. Potom se k němu skloní a on pocítí její horký a vlhký jazyk na svém těle. Dlaněmi ho přitom hladí po nahých bocích. Po chvíli jakoby mimochodem rozepne knoflík i zip jeho kalhot a s předstíranou nevědomostí se dotkne jeho tygříka. Prstem po něm lehce přejede.
Tohle on už nemůže vydržet jen tak. S uvolňujícím zasténáním ji stáhne pod sebe. Chvíli jí upřeně hledí do očí, aby v nich našel tu známou jiskřičku blaženosti, kterou měl už tolikrát možnost zahlédnout. Bohužel v jiných situacích než je tato.
Právě tyhle momenty ho dohánějí k šílenosti. Pohled do rozzářených očí, koutky rtů zvednuté ve sladkém úsměvu, hrudník stoupající a klesající v prudkém tempu. I ta ňadra, za která se ona stydí, protože se vlivem gravitace mírně zmenšily. Ale on je pořád považuje za nejkrásnější vrcholky na světě. Pohladí je a soustředěně pozoruje svou vlastní ruku, aby si do paměti vryl všechny podrobnosti.
Pocítí na svých bocích jemný pohyb její pánve. Zrovna zavřela oči, aby v nich už nemohl číst, ale tento podvědomý posunek mu dá najevo, co od něj očekává. Pomalu, se záměrem dráždit ji co nejvíce rozepne její kalhoty a podle svého zvyku si velice obratně poradí s tímto kouskem jejího oděvu. Než to stačí zpozorovat, má na sobě jen kalhotky. Nádherně krajkové, rafinovaně svůdné, připravené k tomu, aby přestaly zahřívat její krásné mladé tělo. Aby mu přestaly bránit udělat to, co si přeje ze všeho nejvíce už tak dlouhou řadu měsíců.
„Miluju tě,“ zašeptá on v záměru ukázat jí, že to, co chce, je založeno na nejčistším a nejhlubším citu, jakého je schopen.
„Miluju tě, Royi,“ zašeptá ona s pohledem neochvějně upřeným do jeho očí.
Zavrtí se a otočí na druhý bok. Nechce přestat s mučením sebe sama těmito představami.
V uskutečnění jeho snu mu teď brání už jen jeho vlastní oblečení. Ona jako by přečetla jeho myšlenky, stáhne mu kalhoty i prádlo. Ale ne úplně, protože nedosáhne. Nedá se nic dělat, musí to dokončit sám.
Zatímco se zbavuje posledních zbytků látky, ona se protahuje zvláštním kočičím způsobem a nespouští z něj oči. Stojí před ní nahý a ví, jak moc je na něm vzrušení vidět. Ale nestydí se za to, nemůže, protože si nikdy nepřál nic víc než právě milovat se s ní. Dotýkat se jejího nahého těla, laskat ho svými rty a jazykem, cítit její odpovědi na svoje pohyby.
Vrátí se zpátky k ní. Vyzývavě k němu zvedne svoje rty. Jak jen na ně mohl zapomenout?? Políbí je jemně, aby se mu nerozplynula. Když pozná, že to není možné, přitiskne se dravěji a vášnivěji. Jazykem pronikne do jejích úst a potká se s jejím.
Převalí se na záda a vezme ji sebou. Chce cítit její tělo na svém. Celé její tělo. Chce si vychutnávat pocit, kdy ho její obnažená pokožka hřeje. Pořád nádherně vzrušené a ztvrdlé bradavky se vryjí do jeho hrudníku.
Rukama ji znovu hladí všude, kam jen dosáhne. Jemně stiskne její zadeček. Ona přestane křečovitě svírat nohy u sebe a uvolní se. Koleny se zapře do matrace a na chvíli se znovu posadí, dlaně pořád drží na jeho prsou.
Jakoby snad tušila, jak moc ho rozpálí, když ucítí její vlhko na svém připraveném příteli, znovu jemně pohne pánví.
Strhne ji dolů a povalí na záda. Teď už mu zcela nepokrytě dá najevo, že stejně jako on touží, aby se to stalo. Oddálí od sebe kolena a pozve ho dál.
Jemně, milimetr po milimetru se posunuje dovnitř. Chce být tak jemný, jak jen to jde. Udělá krůček zpět, ale potom opět cítí, jak se před ním rozestupuje, aby ho ty neuvěřitelně jemné stěny znovu obemkly.
Cítí, že jsou si souzeni, jako by byla jejich těla odlita do formy, která do sebe zapadá naprosto přesně. Ještě nikdy neměl takový pocit. Nikdy s nikým.
Jenže teď je s ní, se svou milovanou SS. Se ženou, kterou zbožňuje, za kterou by byl ochotný položit život. Cítí, jak mu svými pohyby dává najevo, že i ona k němu cítí něco podobného. Čte to i v jejích očích, které na chvíli otevře. Sleduje její pootevřené rty, které sají vzduch, aby její srdce mohlo zpracovat tolik vzrušení. Vášně.
Je nádherná, prostě skvostná. Znovu pohlédne do jejích očí. Na zlomek vteřiny ji opustí. Ona se otočí na bok a on se přitiskne k jejím zádům. Tentokrát ho nasměruje sama svou rukou. Získá z toho pocit, že po něm touží. Pravděpodobně jako on po ní.
Přidá mírně na tempu a ona mu odpovídá stejně. Jak fantastický pocit souznění! To po čem vždy toužil.
Ona se předkloní, přitiskne svůj hrudník k matraci a on to pochopí jako výzvu. V momentě se tyčí nad ní, podepřený pažemi. Nádherný, vzrušující a nezapomenutelný okamžik.
Přitiskne se k ní celým svým tělem. Přivoní jí k vlasům, nasaje neopakovatelnou vůni broskví.
Políbí ji na šíji, na ramena, na horní část zad, na ušní lalůček. Dostane se mu kladné reakce, tak pokračuje. Mezi polibky jí šeptá lichotky a nesmysly, které mu zrovna vyvstanou na mysli.
„Royi!“ uslyší a za malou chvíli ucítí na svém teď už tygrovi jemné cuknutí, několikrát za sebou opakované.
Lekne se, že teď bude po všem, ale ona mu znovu svou odpovědí pánví dá najevo, že může pokračovat. Jenže je tak vzrušený, opojený téměř neuvěřitelným okamžikem, skutečností, že se s ní miluje, že ani on sám nevydrží o mnoho déle.
Osvobozující pocit, kdy cítí, že nemusí myslet na rychlost a hloubku svých pohybů, může se nechat unášet intuicí a zakončit nejkrásnější okamžik svého života téměř neskutečně prožitým vyvrcholením. Má pocit, že se vznáší nad zemí, nedotýká se ničeho jiného, než jí samotné a nechá proudit sílu ze sebe do jejího těla.
Obejme ji, schová ve své náruči. Políbí, pohladí ji. Těší se z její přítomnosti stejně jako předtím. Cítí její neklid, nutnost alespoň mírně hýbat svým tělem, ale ví, že tohle ona dělává, když se jí milování opravdu líbí. Ještě chvíli jí tento pocit vydrží, ještě chvíli, než vyprchají poslední zbytky vzrušení, ještě…
Znovu otevře oči a vstane z postele. Prostěradlo je dokonale zmuchlané, peřina leží na zemi a polštář je stlačený do neurčitého tvaru uprostřed. Koukne dolů a uvidí, jak velice patrné stopy na něm tahle představa zanechala.
Natáhne si kalhoty, přes hlavu přetáhne triko a dole v hale ze stolu sebere klíče od auta. Nedokáže si teď jen tak znovu klidně lehnout a pokusit se usnout.
Za půl hodinky stojí před jejím domem. Ví, ve kterém okně spí, ale to není z ulice vidět. A on se teď po tmě nemůže dostat k domu z druhé strany, protože to je v noci nemožné. Tak spíš jen tuší, jak jeho SS leží ve své posteli, klidně, skoro neslyšně oddychuje. Leží v náruči svého manžela.
On není tím, kdo má právo usínat vedle ní a ráno se vedle ní probouzet. On prostě nemá štěstí!
V jednom okně se rozsvítí, nedovede si přesně uvědomit, jaký pokoj se za ním skrývá. Objeví se tam on, její muž. Roy se znechuceně odvrátí a znovu nastoupí do svého luxusního vozu.
Posměšně se zašklebí, když si uvědomí, že všechny jeho peníze nemůžou jemu, ani jeho vlastní ženě Cassie přinést životní štěstí. Vlastně Cas ano, protože právě ty peníze jsou důvod, proč s ním ještě žije.
Jejich manželství je vlastně jen formální. Nespí spolu, nemají společné zájmy, společné přátele, nemají společného vůbec nic. Až na dům, majetek a peníze, které Roy vydělává.
S patřičným pocitem znechucení otočí klíčkem v zapalování a odjede do nejbližšího baru. Zbytek dnešní noci nehodlá strávit sám.
přidáno 04.10.2011 - 20:28
"tygřík" je dobrej :) Miluju Tvůj styl psaní, moc poutavé, vzrušíjící, dokonalé...kdybys vydala knihu, neváhám a běžím koupit.
přidáno 17.10.2007 - 17:16
" Tygříka " ? :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Probdělá noc : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sunny a spol. - kapitola první - pokračování
Předchozí dílo autora : Sunny a spol. - kapitola první

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o mannaz :
Autorka s duchaplnou prózou i poezií, člověk si ji prostě musí zamilovat. Jsem ráda, že čte mé básně i mé povídky a vděčím jí především za pokračování ve Vlkodlačí hrozbě, kterou čte i příjemně komentuje. Těším se, až si od tebe zase něco přečtu! :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku