K pokusu o erotickou sci-fi povídku mě inspiroval titulek článku o tom, že se v japonském hotelu o hosty starají roboti. Stačilo v té rychlosti špatně přečíst slovo hotel...
přidáno 17.07.2015
hodnoceno 9
čteno 2316(25)
posláno 0
A co takhle černoška? Ale ta opravdová, ebenově černá, to už tu dlouho nebylo. Natěšeně listuji, přemítám, a i když už necítím ty dráždivě příjemné jehličky vzrušení co kdysi, pořád mám na této stránce pocity malého dítěte v cukrárně. Zhluboka se nadechnu a bezděky olíznu rty. S dychtivostí, která mě sama o sobě zvláštním způsobem těší a uspokojuje, se postupně proškrtávám nabídkou. Takže černoška, šestnáct let, prsa čtyřky, pas 60 a boky 90, velké rty, vyholená a ... Nevěřícně zírám na další položku výběru, kterou jsem zatím nikdy nerozkliknul. Po chvíli zprudka vydechnu sešpulenou pusou a rychle potvrdím: obřezaná! Umínil jsem si, že tentokrát zkusím něco úplně nového, tak teď už necouvnu. Všechno se mi okamžitě zobrazuje na displeji, prohlížím si masité rty a přidávám jim ještě pár procent, ale ne, zpátky, to už jsou pysky jak u šimpanze. Bradavky schválím tak, jak jsou, ale další obrázek zvětším a trochu rozpačitě přiblížím k očím. Bože, opravdu to chci? Ale tělo už odpovídá za mě, zvláštní, tohle se mi při vybírání už dlouho nestalo. Kouzlo nového prostě funguje.

Sjedu ještě na méně podstatnou část dotazníku a rychle zaškrtávám angličtinu. Mám prakticky ověřeno, že se moje paměťové schopnosti v jistých situacích násobí, tak proč za jedny peníze nespojit příjemné s užitečným; jenom škoda, že se slovíčka a fráze pořád víceméně opakují. Z nabídky nadržená, věcná, tajemná volím možnost tři a u slovníku bez přemýšlení ťuknu na kombinovaný. Už vím, jak rajcovně na mě působí, když žena mluví chvíli jako anglická královna a chvíli jako dlaždič. Navíc je to program náhodného výběru, takže jazykové proměny přicházejí naprosto nečekaně, jako zábavné koření erotické konverzace.

Nakonec potvrzuji nastavené parametry a napjatě klikám na termín. Vzdálený server chvíli chroustá zadané informace a potom vyplivne: zítra ve 20 hodin. Vzápětí se v růžovém obláčku objevuje omluva a prosba o strpení: moje požadavky nejsou zcela standardní a úprava nejbližšího modelu, který mají na skladě, zabere chvíli času. Chápu, ale stejně pociťuji až bolestnou vlnu zklamání, která mě samotného překvapuje. Na displeji vyskočilo ještě poděkování agentury Hezké chvilky se zárukou za trvalou přízeň. Informují mě o možnosti expresního dodání za příplatek ve výši padesáti procent z ceny. Díky, expresní dodání zítra dopoledne můj dnešní problém určitě nevyřeší. Jako by počítač vnímal mé rozladění a rozhodl se mě potěšit, vzápětí dostávám ještě nabídku na extra čas zdarma jako speciální bonus pro stálé zákazníky. Rozmrzele kliknu na NE. Co bych s ní dělal víc než dvě hodiny?

Odpojuji se a v náhlém impulzu mě napadá kacířská myšlenka. Co kdybych svůj problém řešil tak, jak to bývalo obvyklé v dobách před zdokonalením robotiky? A jak ho nejspíš ještě pořád řeší v méně vyspělých částech světa a dokonce i u nás v sociálních vrstvách, které si služby agentur jako Hezké chvilky se zárukou nemohou dovolit? Na těle cítím, že to vůbec není tak špatný nápad, jak by se mohlo zdát. Už nahý hledám po domě manželku, která není nikde k nalezení. Nakonec otevírám dveře její ložnice a již o vteřinku dříve slyším sice tlumené, ale přesto tak typické a nezaměnitelné zvuky. A už ho i poznávám podle širokých ramen a hlavně bujné blonďaté hřívy, která se teď natřásá do pravidelného rytmu. Je to její oblíbený a můj nejméně oblíbený model. Žena nemá tak jako já potřebu zkoušet pořád nové věci. Jak říká, není důvod měnit, co se osvědčilo a funguje. Navíc má takhle jistotu, že žádaný model bude bez potřeby dalších úprav stále na skladě, stačí si ho včas zamluvit. Nemluvě o množstevních slevách. Vždycky byla založená spíš pragmaticky.

A už si mě všimla, zpod mohutného bicepsu vykoukla její zarudlá tvář, která se okamžitě roztáhla do radostného úsměvu. “Počkej,” ťukla ho do ramene a jemně odstrčila. Robot bleskově zareagoval, poslušně se odsunul a otočil, čímž mi poskytl výhled na parametry, které jsou podle statistik nejžádanější na trhu, třebaže v běžné populaci se jejich výskyt limitně blíží nule. “Good evening, sir, what a pleasure to meet you again,” přilétlo mi v té chvíli k uším. Přestože dobře vím, že sexuální sluhové nemají ironii v nabídce, pozorně jsem se na něj zadíval, ale v jeho upřímné chlapecké tváři se zářivým úsměvem nebylo ani stopy po nějakém ušklíbnutí. Poznal mě, i když jsme se předtím jen párkrát minuli ve dveřích a nikdy mě takhle po všech stránkách trapně obnaženého neviděl. Evidentně byl z poslední generace s rozšířenou pamětí, která zaznamenává a vyhodnocuje veškeré zkušenosti nabyté s konkrétními klienty, tak aby je robot mohl následně využít k individualizaci a zkvalitnění svých služeb. A evidentně i moje žena ráda spojovala příjemné s užitečným.

Než jsem se stačil rozmyslet, jak si v choulostivé situaci co nejlépe zachovat tvář, ozvalo se z druhé strany postele: “Potřebuješ něco, miláčku?” Přejela moje tělo pohledem, a i když na něm už neviděla, co mohla vidět ještě před chvílí, přece se má pragmatická žena rychle dovtípila. “Nechceš se k nám připojit?” pronesla sladce. “Neboj, dneska mám bonusový čas gratis, takže nás nijak nezdržíš!” Chlapec jí s úslužným a vstřícným úsměvem přitakal a spěšně mi na lůžku začal dělat místo, až se mu na břiše roztančily vlnky svalů. “Ne, díky,” uslyšel jsem vlastní hlas s dosud neznámým hrdelním akcentem. Co nejdůstojněji jsem vycouval na chodbu a opatrně zavíral dveře, když vtom se z ložnice ozvalo: “I really love fucking you!”

Přísahal bych, že tentokrát už v jeho hlase zaznělo ironické ušklíbnutí.

ikonka sbírka Ze sbírky: Povídky
přidáno 18.12.2016 - 23:29
Supr ;)
přidáno 19.07.2015 - 10:16
Jiří Turner: Děkuji, to určitě má. Sci-fi moc nemusím, ale tohle se psalo překvapivě dobře :).
přidáno 19.07.2015 - 08:44
To je dobré, líbí se mi nápad. Motiv humanoidních strojů má jak vidno neskonale velké množství variant.
přidáno 17.07.2015 - 22:46
Amelie M.: No takové věci jsou výborně zneužitelné dneska, ale já píšu o vymyšlené budoucí době, kdy šmírování a vydírání jaksi už ztratilo váhu a smysl, když se sex kupuje jako služba, nikdo se za své potřeby nestydí a manželé vlastně ani nepředpokládají, že by si tyhle služby měli poskytovat navzájem, když je tak jednoduché a bezpečné pořídit si je jinde :)
Jinak díky za pochvalu a
PS: nj, nj, já vííím :/ chjo...
přidáno 17.07.2015 - 22:39
Severak: Já myslím, že taková seznamka určitě existuje. Ale asi záleží, co a proč hledáš :)
Moc děkuju za přečtení i komentář, potěšil jsi mě.
přidáno 17.07.2015 - 20:15
Severak: jdou vyjádřit slovem, ale nikdy ta definice nebude přesná, protože ten, kdo zadává, je ovlivněný subjektivním pocitem a ve skutečnosti se může vidět velmi nereálně..
přidáno 17.07.2015 - 20:05
Amelie M.: no, vtip je v tom, že povahové rysy narozdíl od měr nejdou tak snadno vyjádřit číslem a tedy prohledávat.
přidáno 17.07.2015 - 20:01
Severak: ještě by bylo dobrý zadávat do filtru povahový rysy atp. :))

...

nevím proč mě při čtení napadlo, jak lehce by se to dalo zneužít.. třeba by ten robot mohl mít v sobě nějaký šmírovací zařízení a všechno si pěkně nahrávat a to by pak bylo materiálu k vydírání :D

docela čtivě napsaný to máš :)

PS: past, čekáááám! :D
přidáno 17.07.2015 - 19:47
Hehe, pěkná povídka. Nedávno jsem se zas trochu zajímal o seznamky a říkal jsem si, že už určitě musí existovat seznamka kde člověk zadá míry do filtru...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Speciální bonus pro stálé zákazníky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Těch krásných snů
Předchozí dílo autora : Mlčet nebo mluvit?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku