Páni, já zase něco napsala! Trubte fanfáry! No, to radši ne. Není nad inspiraci, co je schována v čarodějnickém díle Simpsonových. (Za případné historické či nějaké jiné nepřesnosti se předem omlouvám.)
přidáno 02.05.2014
hodnoceno 3
čteno 820(11)
posláno 0
1.5.1927
Ahoj. Jsem Hell. Narozená jako Hana Hlohová, ale kdo by si tak zvláštní jméno nechával. Svou přezdívku jsem získala od vojáků, co se vraceli z té povinné části. (Byla jsem ráda, že nejsem chlapec.) Někteří z nich se potajmu naučili pár slovíček anglicky, a Hell prý znamená peklo. Nemohu mít lepší přezdívku.
Teď něco málo o mém vzhledu, aby jste věděli, na koho se v případě potřeby rozzlobit. Je mi 15 let. Na svůj věk jsem malá a s dětským obličejem. Mám dlouhé hnědé vlasy. Nosím černé šaty po kolena, vojenskou bundu a boty a pánskou buřinku. Aby jste si nemysleli, že jsem nějaká divná, že mám dívčí jen šaty- jsem zlodějka, tak mohu nosit to, co se mi líbí. Už v první třídě to byly drobné krádeže, například sirky nebo sponky, více se to rozmohlo po víceméně úspěšném dokončení páté třídy. Rodičům to nevadí, jsou rádi, že jsem samostatná.
Mám ráda vzrušení. Když utíkáš a nevíš, jestli tě na dalším rohu nečekají četníci. Když nevíš, jestli ten pán, co na tebe tak zvláštně kouká, nepoznal některou část tvého oblečení. Taky mám ráda tajemno a strach. Proto spím o kus dál od ostatních. Proto zkouším v tmavých průchodech vyvolávat duchy a pak se bojím každého stínu.
Slyšela jsem, jak si nějaké paní povídaly o tom, že za týden přijede do našeho ospalého městečka Turnov cirkus. Prý bude na té louce, jak se k ní jde od kina přes mostek. Už se těším.
přidáno 03.05.2014 - 12:35
hereticbeast: Ano, bude to na pokračování. A zlodějka bude, protože žije v hodně chudé rodině a pomáhá jim to. To by jsi už strávil? :)
přidáno 03.05.2014 - 09:15
Souhlasím s hereticbeast. Chválím, že předem deklaruješ, že tam mohou být historické nepřesnosti. Tím samozřejmě přicházíš o část čtenářů, kteří by rádi zúročili svoje znalosti o tehdejší době, ale není to chyba, pokud je to záměr. I když psát ze současnosti by (alespoň pro začátek) bylo možná opravdu lepší. Zloděje (včetně zlodějek) nemám rád, nicméně pokud bude pokračování, přečtu si ho.
přidáno 02.05.2014 - 15:26
no, na 13 bych řekl, že docela slušně napsané, jen takhle samostatně stojící to je o ničem. klidně by to ale mohl být začátek deníkově psaných povídek na pokračování. a řekl bych, že rodičům v roce 1927 by nebylo jedno, kdyby jejich dcera byla zlodějka. to by sedělo spíš na nějakého sirotka. tudíž by bylo asi nejlepší kdyby ses na podobný věci ptala někoho, kdo se o tuhle dobu zajímá nebo psala spíš něco z dnešní doby.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Freak Show 1 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Freak Show 2
Předchozí dílo autora : Chci být...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Oskar Koblížek
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku