komentujte prosím!!
přidáno 15.11.2011
hodnoceno 9
čteno 1183(23)
posláno 0
Tichá prosba zazněla v tichu,
je to hloupé,je to k smíchu,
naivita toho malýho šaška,
nezbylo nic,jen prázdná flaška.

Posledním kouskem sil drží se marné naděje,
pořád je to stejný, nic se neděje,
jen havran ve větvích smutně se dívá,
touhu po jeho smrti v očích má když se stmívá.

Polomrtvá můra tiše krouží samotou dní,
šaškova poslední naděje,
odletět s ní,
s prázdnou lahví odletět do noci,
přestat neúprosně toužit po moci.
přidáno 09.09.2013 - 22:04
My básníci tak rádi nutíme šašky k pláči, co? Vnutit tomu komikovi pořádný kus tragédie. Nechat ho umřít bolestí, strachem a beznadějí. Tak rádi těmhle bavičům odpíráme lásku a štěstí. Pokaždé to má něco do sebe. Snad ten kontrast, snad tu kontroverzi. V každém případě je v tom kus básnické schizofrenie.
přidáno 20.11.2011 - 20:21
no a je to tady.... v žádném případě jsem nechtěl zapadnout do bahna kritiky, na to jsem příliš velký amatér.
taky smajlík značí, že tady slova kritiky by měla být volena opatrně.
Takže ti jako autorovi řeknu jen můj názor, ne radu, na to nemám.
Přesto, že jsem sám ukrutný rýmovač, cítím, že tady jsou někdy rýmy na škodu. umím si představit, i nerýmované konce řádků. Protože v textu vidím něco jako dar najít kouzlo slova, které je v rámci rýmu na závěr řádky spoutané.
Na rozdíl od avantgarních borců, kteří tam perou silná slova aby upoutali a jsou na omylu, že vulgarita dodává dílu sílu..... ze tvých řádků vyřazuje kouzlo psaní.Těžko říci i ohledně komentáře ARY.... sám nemám rád... nástin, nebo doporučení...a při vší úctě ke snaze pomoci..... tady je tenká hranice vnímání pocitů autora. Na druhou stranu, tleskám tvému psaní i stylu komentu ARY.... je tu k vidění, co není běžné..... skutečný názor a konkrétní ukázání... co měnit. A pokud se nechá rozhodnutí na tvůrci...... je to přínosná kritika.
Palec nahoru oběma zmíněným.
přidáno 16.11.2011 - 13:17
ARA: děkuju za radu =)
přidáno 15.11.2011 - 21:41
Chtělo by to učesat. Co třeba -1. naivní přání malýho šaška 2. zbylými silami, 3. nějak nejde dohromady smutek havrana s jeho touhou po smrti. ( před smrtí varuje, když se stmívá?) 4. polomrtvá bych vypustil (i živá je dost nejisté letadlo). 5. neúprosně tam nějak vázne. Třeba-přestat už toužit jen po moci.
přidáno 15.11.2011 - 21:08
smutný, ale krásný..... =)
přidáno 15.11.2011 - 17:31
Názov mi k obsahu nesedí, inak dobré.
přidáno 15.11.2011 - 17:15
děkuju a mužu se zeptat co bych na tom mohla změnit?? ja sama nevim =)
přidáno 15.11.2011 - 17:15
Všichni chceme vyniknout,flaška nám v tom nepomůže,naopak je ještě hůře.Dobrý.
přidáno 15.11.2011 - 17:13
Kdyby se to trochu dopilovalo... Ale i tak hezkých pár veršů k zamyšlení, díky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
šašek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Co cítíš
Předchozí dílo autora : Spíš

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku