přidáno 19.06.2011
hodnoceno 2
čteno 1845(22)
posláno 0
Koukl se na display telefonu.
,,Pícháš nebo máš na mě čas?“ Šibalsky se pousmál.
,,Chybím ti?“
Takhle nějak probíhají jejich rozhovory po telefonu, snad mě ani nezajímá, jak se spolu baví normálně. Musím uznat, že přede mnou vždycky jen s určitou slušností.
Je mi jasný, že jejich rozhovory se týkají především toho jaká byla a která bude další.
Samci….
Je to prý něco jako jejich potřeba. Jednou mi to vysvětloval, prostě nějakou vojedeš a pak už to zase nějakou dobu nepotřebuješ. (max. týden)
To byly jen ty začátky, kdy jsem si řekla, že já prostě nebudu tou, kterou vojede, aby si udělal čárku, napsal sms svýmu stejně nadrženýmu kamarádovi a koukal po jiný.
O mně se bude chlapec snažit. Působím přehnaně hodná a slušná, vždycky mi to lidi říkali. Jenže pak se projevím a iluze o hodný holce jsou pryč.
Hm a co…
Mam ho asi fakt ráda jinač si to nedokážu vysvětlit. Dost mě to baví být takhle nad nim. Vidím, že se snaží…
Musí to být nezvyk. Chci působit jinak než ostatní. Snad se to daří…
Taková hra, musím se tomu smát.
Musím se smát tomu, jak jsme si podobní, jenže on to neví.
Vedu stejně stupidní rozhovory jako on a na sex myslím prakticky denně.
Jenže moje oči mu nedovolí uvažovat nad tím, že nejsem romantická něžná holka.
Beru to jako výhodu, dřív mi to dost vadilo. Chtěla jsem utéct před svojí hodnou tváří.
Ted jí spíš využívám.
Nechápu stupidní krávy, co rozhlašujou s kym spaly, jaký polohy dělaly…
Děvky!
Tyhle informace přece nikdo znát nemusí, stačí, že prostě sama víš.
Po měsíci mi řekl, jak je rád, že jsem jiná, že mu hned nedám. Jako bych to nevěděla. Kluci rádi hrajou hry, rádi bojujou a pak bodujou. Ale nedam na jeho sladký řeči, radši si to udělám sama ve sprše. Jen ať si počká.
O čtrnáct dní později: Miluju tě…
Lhala bych, kdybych řekla, že jsem to čekala. Nečekala a ta chvíle byla krásná. Seděli jsme naproti sobě a koukali si do očí, vychutnávala jsem si to. Ten kluk se mi fakt začíná líbit…
Zatímco on mě líbá na krku, říká ty nejněžnější slova a vychutnává si mou křehkost.
Mě přepadají ty nejchlípnější myšlenky, skočila bych po něm a užila si s nim ten nejdivočejší sex. Jsem úplně vlhká, usměju se na něj a řeknu mu, že je mi s nim hezky.
Tenhle vztah mě prostě baví.
Jsem jen zvědavá co bude až se s nim vyspim. Pošle sms svýmu kámošovi nebo se přesunem do dalšího levelu?...
přidáno 20.06.2011 - 16:08
Děkuju, určitě bude :)... záleží jak budou věci postupovat :).
přidáno 20.06.2011 - 14:36
čtivě napsáno :) bude pokračování?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Je to běžný... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sami to znáte....
Předchozí dílo autora : Hledal pravdu?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku