toto téma ještě rozpracuji, no future for you.-)
přidáno 26.04.2011
hodnoceno 4
čteno 1250(14)
posláno 0
Špinavé škleby
Šusťákovka po ségře
Drogy se na tebe těší, mé dítě
Kandovaný pohled
Vrstevníci ve vrstvách vrtochů
Plyšáci z popelnic
Na Vánoce ti táta namlátil úhořem
Stydíš se chodit ven, doma je nuda
Od plínek v kouři
přidáno 11.05.2011 - 23:16
To by šlo:-)
Úsporné ve slovech, imaginativní. Jasné a přesné obrazy skládají působivý celek. Nastolený řád textu jakoby rozbit zvláštnostmi - kandovaným pohledem a úhořem - ale oba prvky podtrhují výpověď textu. Kandovaný pohled není čerstvý a svěží, zrovna tak jako kandované ovoce není čerstvé a svěží, natož šťavnaté - je to přeslazená /a někdy i docela tvrdá, pro někoho i nechutná/ konzerva. A představa takového pohledu - brr. Dostat na Vánoce výprask - už to samo o sobě je dost tristní, natož pak úhořem /ať už je úhoř jenom ryba, která, pokud vím, není v našich končinách úplně běžná, a nebo dokonce je úhoř rybou, která svým tvarem připomíná nějaký nástroj exekuce jako třeba řemen/. Pramálo radostné dětství...
přidáno 10.05.2011 - 01:02
Kandovaný pohled , výprask úhořem. Expresivní, působivé. Má to spád jako studená sprcha. Přesvědčivé ! Velmi.
přidáno 03.05.2011 - 12:02
1kor13: Znáš kandované ovoce? Tak asi tak nějak.
přidáno 26.04.2011 - 17:49
"Na Vánoce ti táta namlátil úhořem" tak pri tomto som sa nahlas zasmial. Inak dosť krátke dielo na tvoje pomery. A aký to je "Kandovaný pohled" ?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pavlačové děti : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prostě ženský na to nemaj chuť pořád
Předchozí dílo autora : Zítra si to přečtu

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku