Ačkoli tahle povídka není nikterak dlouhá, chtěla jsem jí zachytit pár momentů ze života...
přidáno 09.09.2010
hodnoceno 5
čteno 1125(6)
posláno 0
Dívala se na krvavé zapadající slunce a občas popotáhla z cigarety.
Moc toho na sobě neměla, jen krátkou džínovou sukni a volnou bílou halenku, která skrývala asi tolik jako orosená pavučina. Jednou rukou, aniž by si to uvědomovala, se svůdně opírala o kmen blízkého stromu a její myšlenky se bouřlivě honily v malé hlavince.
Musela pryč z civilizace... Pryč od lidí... Pryč od všeho...
Něčí ruce jí zezadu jemně, ale pevně a silně objaly. Ten mužský stisk poznala hned. Takhle to dělával jen...
„Myslila jsem, že letíš do Paříže.“ řekla a ačkoli byla rozrušená, tón jejího hlasu zůstal beze známky jakéhokoli citu. Ostatně, na tohle místo chodili jen oni dva.
„Měl jsem, ale odložili to až na příští týden.“zazněl po dlouhé pomlce hluboký mužský hlas.
„Hm...“odsekla.
„Musel jsem Tě vidět,“ pokračoval „a tušil jsem, že budeš tady.“
Naposledy popotáhla, než zašlápla cigaretu.
Povolil stisk, v náruči se mu obrátila tak, že se jejich oči na okamžik střetly, než ústa splynula v jeden dlouhý polibek.
Svalili se na hromadu suchého listí, až pod tlakem jejich těl prasklo pár větviček.
V jeho blízkosti se nedokázala ovládat, tak moc ji vzrušoval...
Jako by byla v nějakém transu, jeho ruce cítila všude a bylo to příjemné. Oplácela mu jeho péči tisíci polibky, byli jako Adam a Eva, nespoutaní tvorové v Ráji, nikdo je nerušil, nic je netrápilo, jen se poddali té zvířecí části sebe sama. Té, která má mnoho jmen, spousty názvů, v různých jazycích. Nezkrotitelné bohyni Vášni, jíž doprovází sestřička Touha, Chtíč a Extáze...

Probudili se až v poledne, špinaví, promočení rosou, ale pro tuto chvíli šťastní a spokojení.
Bylo chladno, ačkoli zpoza mraků vykukovaly paprsky slunce, které neposedně běhaly sem a tam po krajině.
Čekal je další krásný týden...
přidáno 15.09.2010 - 21:46
Dobre, tak.. budu si to po sobe cist vicekrat x).. a jen-tak mimochodem.. tohle jsem napsala pri zapadu slunce, kdyz jsem se divala na nasi "prekrasnou chemicku" z vetve jednoho stareho stromu na kopci, ktery -bohuzel- uz neni.. :(.. (ten strom neni)
přidáno 15.09.2010 - 21:42
Tak tak. A ještě bych dodal, že v přímé řeči bych napsal tě spíš s malým t, ale tak to není hrubka. :) Jinak proč ne, ale je to opravdu jen taková kraťoučká epizoda, jak napsala Aliwien. Možná by to chtělo přece jen trochu víc. A při kopírování z wordu se shoda podmětu s přísudkem rozhodně nepokazí ;))
přidáno 15.09.2010 - 21:32
Omlouvam se.. je mozne, ze kdyz jsem to kopirovala z Wordu, tak se mi to tam opravilo? Ja si to totiz po sobe jeste ctu..
přidáno 15.09.2010 - 20:57
Jako kýč mi to zrovna nepřipadá. Je to prostě epizodka ze života, navíc ještě napsaná zajímavě, čtivě, s dobrým stylem. Jediné, co mi vadí, jsou hrubé chyby např.oči se střetly by bylo správně, stejně jako ruce objaly. Promiň, každá taková chybička i kvalitní dílo kazí.
přidáno 12.09.2010 - 10:08
kýčovitej námět, ale styl máš dobrej ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Okamžik ze života : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Enchantress
Předchozí dílo autora : NoX

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
pocitová řekla o Delivery :
mam tě ráda!! a sem hrozěn ráda, že sem si tě přečetla někdy už strašně dávno na literu a teď tě čtu dál...hlavně seš ale skvělá slečna, co mi pomáhá a že tu seš, je dobře. a zasloužíš si úplně nejskvělejší život, a ty ho budeš mít, určitě.....seš to přece ty teress :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku