přidáno 22.07.2010
hodnoceno 6
čteno 1316(18)
posláno 0
Před zrcadlem stojím, češi si plavý vlas,
ale ne jen to, vidím ustaranou tvář.
Na čele plno vrásek, vousem šedým zarostlý,
spousty let, mě provází jen samé neštěstí.

Přišel jsem o ženu, přišel o byt,
ulicemi se toulám, musím na nich žít.
Moc dobře, jsem si asi tenkrát nevydral,
ona sic nevěřila, já ji ale miloval.

Dnes nočními ulicemi se toulám a jsem sám,
míle, dny, ani hodiny vůbec už nepočítám.
Bolest lásky, zapíjím kapkami deště z očí,
z neštěstí co prožívám, hlava se točí.

Nářek můj, se vznáší ke klenbě nebeské,
sám noční ulicí se toulat, je nehezké.
Musí někde být co bude mít ráda,
je to dlouho, co štěstí ukázalo záda.

přidáno 28.07.2010 - 17:26
Tak mistr Homér to svým způsobem přehnal...to by mě taky naštvalo. Kritiku??? ANO, ale v rozumné míře a nějak slušně napsanou...
přidáno 26.07.2010 - 00:48
Co jsi chtěl tím říci,já krabičák nepiji,a svůj styl si nenechám takovým spůsobem hanit,já ti taky nic nevyčítám ,máš také svůj styl i když mu nerozumím,ale nesvádím to na to,že jsi se vypil,tobě se má poesie nelíbí,jiným ano,nikdo ti nenařizuje,že mojí poesii musíš číst,lepší bude kdy mě vynecháš.
přidáno 23.07.2010 - 19:24
Teda - to je koment :-) Kam Ty na to chodíš ...
přidáno 23.07.2010 - 14:51
To se někde na ulici zleješ krabicákama a pak jdeš psát do veřejné knihovny nabo jak to je?
přidáno 23.07.2010 - 13:01
Zdendo, i když, jak píše Fila, je báseň tématicky "neoriginální", je prostě Tvoje ...a okolí může mít stokrát pocit, že jsou to všechno klišé ...přesto ...možná nechápu dobře poslání psanců, ale tady nejde přeci jen o básnické skvosty ...ale vypsání se z pocitů, virtuální "psychohygienu", sdílení ...radost i smutek .... pokud dílky nikoho neuráží a nenapadá, tak ho nechte prostě existovat :-) a pomozte mu, vy, kdož to umíte a cítíte se na to :-) zpětná vazba pomáhá hodně ...a podle mne, když zdenek postupně upustí od místy násilně působících rýmů/"nerýmů", stanou se dílka "hladšími" ... už na tomto kousku je vidět jistý posun ... nejsem žádná fundovaná kritička, ale to je můj pocit a pod ten se klidně podepíšu :-) Tudíž - piš dál .. a nesnaž se veršovat za každou cenu ... budeš-li psát vlastními slovy a nebudeš se snažit nutně rýmovat ...můžeš najít svůj styl,...třeba ve volném verši a postupně se "vypíšeš" ...jednou tady padla důležitá rada - hodně číst ... to jedobrý základ ... a pak samozřejmě - přízeň paní Múzy :-)
přidáno 22.07.2010 - 19:44
Ten anonym jsem já, Fila...omlouvám se - zapoměl jsem se přihlásit...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Musí někde být : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ZDÁLO SE MI.......
Předchozí dílo autora : VĚŘÍM

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku