Absurdita běžných hovorů, operace očí, krvavej SYSTÉM
přidáno 01.11.2009
hodnoceno 0
čteno 1010(9)
posláno 0
Asi nevíš, kde jsou ty horalky co?
No nevim, beztak jsou někde v kufru, nebo v horách?
Omlouváme se za probíhající rekonstrukci.
Nevadí, já se stejně musím naučit všechny jízdní řády nazpaměť.
Bohuše, to je ale zvláštní jméno…
To mám po mamince.
Pazgřivče ošklebenej.
Od zítra už opravdu začnu.
Ve městě je spousta nejrůznějších tvarů, domů, lidí.
Příroda je nejlepší malíř, architekt a designér.
Bůh je Zeměkoule.
Bůh je celej vesmír.
Bůh je všechno a všechno nemůže být ideální.
Okolo Handlovej sů tiež sopky. Pozri, také fantastické kužele.
Právě vycházelo Slunce nad krajinou s třetinovou nezaměstnaností.
Hele každej není tulák. Bydlel v tunelu ve starém kamenolomu. Lidi mu nosí jídlo a víno.
Hele kde si našel tu pohodu?
Nevim, a to mě 28. 11. 2009 od 11: 00 čeká operace očí. Mám totiž keratokonus. Už to slovo zní hnusně co? No prostě na levým mám 14 dioptrií a na pravým 8.
A to pak uvidíš dobře?
Určitě ne, dva tejdny neuvidím nic a pak? Vůbec nevim, mělo by se mi zastavit to zhoršování. Možná se mi to vidění i zlepší. Tak za půl roku, za rok.
A co je to jako za vadu ten keratinismu? A jak bude probíhat ta operace?
Ty vole, keratokonus se to jmenuje, je to velice specifické onemocnění, prostě se mi zkřivujou rohovky. Proto nosím ty speciální tvrdý kontaktní čočky, který jsou na dva roky a dělaj mi je na míru v Brně, podle toho zakřivení. S nima vidím téměř stoprocentně, ale když si je vyndám, tak vidím jen šmouhy, rozmazy, předměty nemají okraje a hrany a tak, víš? Kdybychom stáli metr a půl od sebe, tak ty mě nejspíš uvidíš, ale já místo tvojeho obličeje uvidím jen polohomogenní bláto. S těmi čočkami se mi zhoršování stejně nezastaví, hlavně díky tomu pokřivení nevidím ani s brýlemi či s běžnými měkkými kontaktními čočkami. No a ta metoda se jmenuje CLX, je to novinka zavedená v roce 2006. Laserem mi upraví tvar oka, pak mi tam nakapou nějakej riboflavin a poté to osvítí UV zářením. Tak mi drž palce. Docela se bojím, přece se jedná o rýpání v oku.
Jo, neboj pomodlím se za tebe, i když nevím jak se to dělá.
Tak nějak intuitivně a zároveň procítěně, jako sex.
Tak jo, a co budeš dělat teď?
Hele v osm se půjdu kouknout za Xxxxxxxxx, už sem ho neviděl měsíc a půl, tak se musím podívat, jestli už se z toho pika nezbláznil. Dáme pivko, pokecáme.
Vždyť si říkal, že nepiješ.
Nepiju, už asi tejden, za chlastem není vidět moc pozitivních výsledků, ale tohle je vyjímečně. Já tyhle lidi musím vážně podporovat.
Nechtěl bys napsat nějakou báseň?
Ani ne, to radši zavolám Markétě, kdy jsme se naposledy milovali.

Hm, tak jsem jí zavolal. Prý to bylo den předtím, než jsem odjel, takže jsem už 6 dní bez sexu, u babi jsem si ho ani honit nemohl, protože vedle mě spala ségra. Ale ještě jsem Vám nesdělil to nejhorší. Čára přes rozkročet. S mou věstonickou bohyní se sice uvidím už zítra, ale jak mi sdělila v telefonátu, má to zrovna zítra, nebo už dnes večer dostat. Kdo vymyslel tenhle krvavej Systém?

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bohuše : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : JINOVATKA
Předchozí dílo autora : Děkuji, že nespí na věky

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
el26
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Ed.HaNy řekla o FallenAngel :
Derrie)) Sympaťák se sexy chraplákem :D Úžasnej poet a skvělá osobnost v padlém anděli . Naše ranní volání [once] a wish moments . Snad se budem nadále vídat a kontaktovat i v budoucnu . Mám tě ráda a vážím si tě opravdu hodně . x HaNy * {ps. wish moment}
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku