přidáno 23.05.2009
hodnoceno 4
čteno 1154(13)
posláno 0
  Je něco po jedné a já stavím abych přemýšlel. Koukám z okna a něco hledám.
  Možná prší, aby to bylo působivější. Ale asi ne.
  Trochu se rozptyluju. Vzpomínám, jak tudy jeli jiní. Jak o tom psali. Kolik jich bylo? Ani jsem ty jejich životy často nedočetl.
  Hledám působivější obrazy. Třeba jak mi déšť stéká po čele. A možná i s kapkou slzy se mísí. Ale to je spíše směšné. Když navíc sedím pod střechou.
  A tak se pokouším hledat to, co je.
  Různé tečky kolem. Světla stojící i plynoucí. Někdy i blikají.
  V nich je všecko, protože do nich nevidím.
  Asi k nim taky patřím.

  Vadí mně ta uzavřenost kde jsem. Vystupuju.

  Pomočím tmu a jen tak se zahledím. Zase nikam. Vzpoměl jsem si, že mám nějaké cígo ve staré kapse. Opírám se o auto a tvářím se drsně. Chvilku žvýkám filtr. Odplivnu.
  Škrtnu sirkou. Dalšími. Pak se konečně uvidím. Ale hned to mizí.
  Vím, že mi ta cigareta chutnat nebude. Po půlce ji vyhodím. Patřila někomu jinému. Zakašlu, kdyby někdo poslouchal.

  Vracím se do auta.

  Všecko jsem nechal někde vzadu. Vždycky jsem chtěl. Trenky na koberci, rozbitou televizi. Hlavně tu nedopitou loku. Ta mi vážně smrděla. I lidi. Teda lidi jsem nechal za sebou. Ne všichni smrděli.
  A chtěl jsem odejít pro tohle. Ten pohled nikam na světla, co můžou být všechno. A jsou.
  A těď to mám a furt si na něco hraju.

  Mrknu do zpětného zrcátka. Asi naposled. Aspoň si to myslím.
  Ještě chvilku sedím a koukám na sedadlo vedle.
  Tma řídne.
  Asi se východu dočkám.
přidáno 11.10.2009 - 13:29
jak vypraveni z filmu:)...takovej monolog... na prvni pohled vyrovnanej, ale prijde mi, ze ty pocity byly silnejsi, nez se zdaj,...
přidáno 24.05.2009 - 16:10
strašně se mi to líbí..... stejně jako verun mě zaujala stejná věta .-)
Vybavila jsem si i tón, kterým to vyprávíš-) ..... ačkoliv Tě neznám :-)
děkuju Ti.
přidáno 23.05.2009 - 11:22
bezva.
všecko jsem nechal někde vzadu... a dal... cejtim z toho zivot. a neni uplne dulezity jakej.
přidáno 23.05.2009 - 10:09
Možná prší, aby to bylo působivější. Ale asi ne.

cely tohle dilo se mi libi, tome..je to jakoby lhostejna vypoved o vecech co sou ale sakra dulezity...to lhostejna neni presne to slovo, co v sobe citim, ale nedokazu vymyslet vystiznejsi..mluvis tim ke mne..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vycházení : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pásmo kuliček
Předchozí dílo autora : Sucho

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Máta řekla o Amelie M. :
Fascinuje mě její humor a nadhled, do kterého dokáže zabalit životní moudrost a když je potřeba, okořenit ho i špetkou hořkosti. Umí mě rozesmát i rozplakat a to se povede málokomu. Krom toho je nesmírně milá čtenářka a velká podpora. Díky!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku