můj pokus zabrousit do jiné kategorie; čtete NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ :-)
přidáno 20.02.2009
hodnoceno 16
čteno 3401(40)
posláno 0
...
          Hledám peněženku a klíče. Ten pitomej budík zas nezvonil. Nestíhám už ani pravidelnou porci nevšedního aroma po ránu. Tak aspoň zdraví, které chutná, v poklusu na trolejbus.

          Prej - Redbull ti dává křídla! Stejně nestíhám!! Tohle mi šéf nezapomene. Kupodivu je v práci celkem klid, jen ta nová sekretářka prudí. Naše čokoládová hvězda...

          Až půjdu domů, musím nakoupit. Manželovi orosenou odměnu-pivo v každé lahvi..... dětem do školy energii sbalenou na cesty..... a ještě těstoviny, které se nelepí, ať si večer pochutnáme. No, a kočky samy nejlíp vědí, co by kupovaly.

          Večer. Přemýšlím, že ještě něco upeču. Pečení je přece radost. Něco bych si ještě dala.. Jasně! Večer chutná, ráno pomáhá!

          Zítra se budeme ve firmě radit o naší nové reklamě. Když ji milujete, není co řešit.

          Myslím to upřímně! :-)
přidáno 04.08.2015 - 09:27
Singularis: trefa do černého!

Všem děkuji za komentáře a zastavení!
přidáno 04.08.2015 - 09:04
Pobavilo mě to, ale podle mě to spíš odhaluje, že je nám reklama zdrojem inspirace než jak nám ovlivňuje život. Život bez reklamy by, myslím, vypadal dost podobně, jen by byl popsán jinými slovy.
přidáno 04.08.2015 - 08:59
Jo, pobavilo, i když všechno ani neznám, televizi moc nesleduju a tyhle věci tak nějak programově vypouštím z hlavy. Což mě samozřejmě potěšilo - můžu si namlouvat, že můj život zas tak neovlivňuje :)) - další bonus!
přidáno 04.08.2015 - 07:36
Dobrá :-)
přidáno 17.05.2010 - 12:50
Pěkné :). Sice různých fejetonů a článků na téma "jak nás ovlivňuje reklama" znám už hodně, ale pokaždé se u nich směju. :)
přidáno 06.05.2009 - 14:47
No i když je vlastně "moje" :-) ...... No ale žes ji napsal, tak si ji sem dej-tu moju!
přidáno 06.05.2009 - 14:40
jj, tu píseň "na objednávku" sem asi taky časem pověsím ;) zdravím Káju;)
přidáno 29.04.2009 - 08:53
Mílo,choliku, jsem pobavená, a to je co říct :-)
Saymonan- je to strašně tvárnej človíček, pro mě napsal přímo na "objednávku" píseň v ženským rodě. Viď?
přidáno 03.04.2009 - 13:09
Vím, nejde o nic originálního.Konkrétně tenhle fejeton byl psán pro kamarádku jako domácí úkol do školy, proto ten ženský pohled.. Díky za koment ;-)
přidáno 03.04.2009 - 13:06
Tohle už tu bylo tisíckrát....nic originálního,ale člověka to pobaví!Jen se chci zeptat,proč píšeš skoro vše jakoby z ženského pohledu na věc?
přidáno 23.02.2009 - 16:24
To jsi štastný člověk, že nemáš bednu ! Tohle téma jednou řešili v časopise "Nový Prostor". Taky sem se nasmál ... Někdy js euž toho člověk vážně magor
přidáno 21.02.2009 - 18:39
některé reklamy jsem nedešifrovala ... asi to bude tím, že již 2roky nemám telku ... jiné koukám buď běží pořád, nebo zlidověli .
přidáno 21.02.2009 - 00:50
Luxusně:D
přidáno 20.02.2009 - 21:27
Hh, docela jsem se pousmívala.:o) Z těch sloganů už mi taky trošku hrabe. Jen mi tam chybí - a k večeři jsme měli šíleně dobré kuře.:o))
přidáno 20.02.2009 - 20:10
jo, to je dobrý.. něco podobnýho jsme psali do školy:)
přidáno 20.02.2009 - 20:06
tohle mě pobavilo...hezky jsi použil ty slogany...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak nám reklama ovlivňuje život : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Noc voní tebou
Předchozí dílo autora : Je to boj

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
pocitová řekla o charogne :
mám tě ráda čuňátko. a doufam, že seš teď šťastná. těšim se na barvení tvý hlavy, na všechny pierce, těšim se na společně prožitej Trutnov...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku