Pomalu přestávám věřit, že vůbec nějaký bůh existuje!
přidáno 14.08.2008
hodnoceno 2
čteno 1852(25)
posláno 0
Proč???

Proč (se) musí všechno pokazit, právě když už člověk začíná mít pocit, že zbylý smutek ze staré lásky opadá? Proč existuje vůbec způsob, jak někomu tak moc ublížit…PROČ???

Píše se rok 2008 a je 14.8.!!!
Když se psal rok 2007 a bylo 24.4…můj život se změnil ve všech směrech k lepšímu!!!

Po celou dobu až do 16. 6. na světě existovala jen růžová…vše bylo krásné, i když nebylo, vše bylo fajn, i když nebylo!!! Ona byla krásná…fajn…přitažlivá…svůdná…divoká…nádherně bláznivá a strašně moc roztomilá……!!!!

Však 16. 6. Jsem poznal její další stránku…stránku o které jsem nikdy nevěděl, že existuje, stránku, kterou nepřeju nikdy nikomu „číst“!!!
Můj život se opět změnil ve všech směrech!!!
Teď už není a nebude žádné: „dobré ráno miláčku“, „miluju tě“, „jsi pro mě všechno…“

Proč musí mít všechno svůj konec a právě ty nejhezčí věci musí mít ten konec nejkrutější a nejhorší??? Je to snad vyrovnání toho, že jsem tak dlouho užíval opětované lásky, ale už přišel čas na vyrovnání???
Proč je možné, že když se posléze dozvíte jen jednu věc, sice silnou, ale jen jednu, tak vás to může ranit ze všeho nejvíc???
Proč…?

Proč musíme v životě zažívat chvíle, kdy si říkáme: „proč se muselo tohle stát zrovna mně?“
Proč…?

Proč a jak je vůbec možné, že právě osoba vám ze všech nejbližší, může za pouhou minutu být osoba vám nejvzdálenější? Tak rychlá změna není snad ani v celém vesmíru možná, ale jako na potvoru právě jen v životě lidí-v lásce!!!

Proč…?
přidáno 13.07.2021 - 11:42
s odstupem času..mohu se zeptat, co byla tou stránkou, kterou byste nikdy nikomu nepřál "číst"?
přidáno 14.08.2008 - 13:06
protože láska

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Proč...? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pořád to samé dokola
Předchozí dílo autora : ...???...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Liss Durman :
Eliss! nejhodnejsi clovek, kterej kdy chodil do nasi tridy! preju ti stesti liss. a ty ho tam uricte najdes! drzim ti palce, at ses co nejlepsi!! mej se krasne!..budes u nas chybet!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku