přidáno 06.08.2020
hodnoceno 5
čteno 767(15)
posláno 0
Opravdu si myslím, že nejbolestivější odmítnutí, zradu a opuštění, které jsme kdy zažili, jsme způsobili sami sobě. Pokaždé, když jsme potlačili své potřeby, touhy, sny, názory a přesvědčení jen proto, aby nás pochválili, pohladili a dali nám bonbón nebo jedničku. Zradili jsme proud v sobě, vyjádření svého vlastního já, pro omezené a povrchní požadavky lidské společnosti.
A tato nejbrutálnější sebe-zrada, se nám v životě zrcadlí a ukazuje stále dokola. A bude se ukazovat a manifestovat tak dlouho, dokud vědomě nepřistoupíme ke svému "kolu osudu" a nezačneme točit jiným směrem.

Dokud k sobě nepřistoupíte a nezačnete ctít, plně přijímat a uznávat sami sebe, budete stále dokola lámat a masakrovat nejen své vlastní srdce, ale i ty, které ve svém srdci nosíte a které pravdivě milujete.


.
.
.
.




:)
přidáno 26.08.2020 - 19:22
Ano, naprostá pravda. Kolik takových sebezrad člověk zažije.
A jak to vyjádřil jeden textař "... pak mé svědomí zvrací v záchodě".
přidáno 07.08.2020 - 19:03
Dobře napsané.
přidáno 07.08.2020 - 12:45
Naprostá pravda. Bohužel často jsme to dělali v dobré víře.
přidáno 06.08.2020 - 23:54
Jako vodnář dokážu být dost svébytný.Dokážu jít třeba i sám v protisměru davu pokud to má duše vyžaduje k poznání.Paradox je že štěstí prožíváme pokud harmonizujeme s blízkými ,pokud si dodáváme energii navzájem.Souhlasím však s tebou ,že často na sobě pácháme destruktivní přizpůsobování v podobě osobního umírání.
přidáno 06.08.2020 - 21:00
Tri velke potlesky. Souhlasim s kazdym slovem, zazil jsem to. Moc dobre vystizeno. I kdyz si odpustite, ne vsichni udelaji to samy. Ani ti uplne nejblizsi

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
•Essence : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Up
Předchozí dílo autora : Úlomky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku