Existuje test vědomí lidských skupin,potažmo,států,etnik...
přidáno 28.03.2020
hodnoceno 6
čteno 620(11)
posláno 0
Pokud před člověka předložíte náhodné obrazce,které žádnou skutečnou realitu nezobrazují ,tak lidská mysl si dle svých představ promítne do dané předlohy obrazce sobě blízké ,které pomocí této Materie budou vyjadřovat jeho úroveň mysli,a to v mnoha aspektech.Lze takto odhalit na vícero lidech i kolektivní povědomí buď duchovního rázu nebo půjde o materiální šablony,ale i postoje strachu ,odhodlání nebo rezignace nám poskytují tato plošná promítání našeho podvědomí.Můžeme tak poměřovat mezi sebou kolektivy,rodiny,územní regiony,kmenová uskupení,státní společenstva,národy nebo povahy jednotlivých kontinentů.
Tyto obrazy jsou klíčové v prožívání světových iluzí,které svým vědomím,vírou zhmotňujeme do reality,kterou se obklopujeme-vytváříme jí.Významnou roli v tom hraje výchova,ale dnes především media,která Nás masíruji mnohdy nevhodnými patogenními programy.
Vyskytne-li se pak určitý spouštěč nastane u lidstva modelová reakce podle úrovně vědomí daného celku.V realitě pak sledované odlišnosti v myslích lidí(představy v testu) budou vytvářet předobrazy prožívaných skutečností například v zvládání probíhající pandemie nebo v jiných životních situacích.
Nechci v žádném případě zpochybňovat závažnost situace,ale je hodně pravděpodobné že naše představy vytvářejí dějiny,proto je potřeba s touto chcete-li konspirací pracovat jako s možností zmírnění důsledků.
Američan léta vychováván akčními katastrofickými filmy(a nejen On),bude na základě svých představ vytvářet kolektivně modelové prostředí.Okopíruje předlohu,zmobilizuje helikoptéry a z sportovních stadionů vytvoří obří centra karantény.Zrealizuje strach a paniku a obyvatelé budou chtě nechtě obsazovat role oběti v takovém měřítku,které odpovídá jejich kolektivní představě.
Italská scéna,potažmo Evropská bude možná vtažena do křesťanského modelu ztvárněného božím trestem,nebo očekáváním soudného dne a svůj hořký díl si tím rozhodně nezpříjemní.Pokud by tomu média pomohla může vzniknout skutečně veliký davový problém,kterému by se především věřící dost těžko bránily.
Jsme Slované,žijeme na rozhraní a obsahujeme všechny atributy duchovních aspektů z okolí které Nás obklopuje.I přes světovou cenzuru jsme si uchovali v povědomí dost přírodních léčivých prostředků a přístupů.Jsme houževnatým národem sice neustále zneužívaným svými sousedy,přesto nezlomeným s ohromnou vnitřní
silou.Ve své mentalitě máme již zakódováno že se přes Nás po celá staletí proháněly nejen nepřátelské hordy válečných vřav,ale i neúrody
a mizérie kalily kov Našich duší do podoby odolných a statečných srdcí.
Rány osudu z Nás vždy vyplavují solidaritu s kreativní tvořivostí.Nenechme se zviklat globální panikou.Buďme podporou jeden druhému.Společně tak dosáhneme uzdravení rodového stromu života.Byť s obezřetností ve vší úctě k každému jednotlivci je zapotřebí uchopit skutečnost,že Vaše víra má větší moc než Vaše realita a to nejen na úrovni buněk.Vaše hodnoty se stanou Vaším osudem.Na závěr myšlenka převzatá jako vše co potkáváme ve svých životech:


Žádný problém se nedá řešit na stejné úrovni myšlení při němž se zrodil.Věřte svým instinktům-žijte,poněvadž ne všichni jste živý.Mnozí léta přežívají,stačí to? Děkuji Vám všem za malé zázraky ve vašich představách.Jsou nyní pilířem energií celku-Nás všech.
přidáno 08.04.2020 - 14:15
Děkuji moc za sdílení Človíčku ;P :)
přidáno 30.03.2020 - 09:24
Rosa: Děkuji za komentář.Považuji tě za protřelou bytost.Máš můj obdiv.
přidáno 30.03.2020 - 08:38
Složitý, leč pravdivý text. V iluzi-"Matrixu" žijeme už velmi dlouho. Kolik katastrof ještě musí přijít, abychom si uvědomili, že je kolektivním vědomím tvoříme samy? :)
přidáno 29.03.2020 - 17:28
človiček: Nic ve zlém.
Možná se moc dívám na historické dokumentární filmy.
:-)

Máš v tom komentáři zajímavou báseň:

Ve vší pokoře
se snažím držet hlavu nahoře
byť v ramenou svůj postoj

zevnitř břevny podpírám.
přidáno 29.03.2020 - 09:53
kmotrov:Každý z Nás se potřebuje s vzniklou situací nějak sžít.Ve vší pokoře se snažím držet hlavu nahoře, byť v ramenou svůj postoj zevnitř břevny podpírám.
přidáno 29.03.2020 - 09:33
Zajímavá sonda do psychologie

Tyto obrazy jsou klíčové v prožívání světových iluzí,které svým vědomím,vírou zhmotňujeme do reality...


Já v textu vidím obraz kolektivního nevědomí národního socialismu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Koro Koro+ mentalita ducha národů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Koráb života
Předchozí dílo autora : Touha

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Erien, potulný bard řekl o Severka :
Hvězda naděje.....její světlo neroste ani neslábne....Je neměnou skutečností. Její slova dokáží vnést světlo i do těch nejtemnějších chvil.....Velmi si vážím jejího přátelství E
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku