naprosto automatický text... možná jej lze vnímat také jako deníkový zápis, kdo ví...
přidáno 20.06.2008
hodnoceno 9
čteno 1376(36)
posláno 0
dokud se neusměješ, nespadne ani jedna hvězda... nikdo si nesmí nic přát... tak si laskavě sesbírej svoje prstýnkový stébla a spal je v tom svým věčným žáru... nikdo už ti neuvěří ledovou královnu, protože jsi dokázala hořet... a tvůj popel pokryl hlavy všech, kdo nechtěli uvidět... bodláky ve vlasech žárlivců...

nech se pozvat
na taneční hodinu na rozpálený střeše... bláznivý rytmus bosých nohou ti rozechvěje víčka... a pak budeš volat, že přijela pouť... a vítr nosí do oken cáry hudby a vůni cukrový vaty, kterou jsi nikdy neměla ráda...

a stejně ti nedá spát, že se pod oknem prochází toulavý kočky, který se snaží tvářit princeznovsky... a přitom mají tlapky rozbodané trny... zkoušely chodit po růžích a nevšimly si, že jim nenarostla křídla, aby se mohly zachránit...

pak svítání zaklepe na okna spolu s válkou... stačí jen sbalit plnou polní /duši/... a jít se prát... dokud se nechce na druhou stranu oblohy...

přidáno 30.10.2012 - 01:33
tohle je fantastický !
přidáno 25.09.2011 - 14:51
Líbí se mi to.. Hodně se mi to líbí. :)
přidáno 23.06.2008 - 20:55
copak máš s posledním odstavcem?? :)
přidáno 23.06.2008 - 19:07
poslední odstavec.... NE! já nevím, my tři už jsme prostě propojený, nebo nám normálně straší ve věži... Bacha, Měsíci, jsem v citlivém období, tak mě laskavě nevyváděj z rovnováhy! ;-)
přidáno 21.06.2008 - 20:10
jůů...tohle je tak krásnýýýý;)...hodně se mi líbí druhý odstavec...;)
tvoje řádky mi hned zlepšily náladu...díky Jani;)
přidáno 21.06.2008 - 11:39
no, mě se zase líbí nejvíc první odstavec...každej si tam asi najde ten svůj=)))...ale docela mě to chytlo (možná dokonce i víc než jen za srdce)... tak ti převelice děkuji a přeji pěkný den =)))
přidáno 21.06.2008 - 11:27
Je to dobré, tvoje fantastický obraty mě (jako vždy) uchvátily... Ale prosím, zkus na začátek věty velká pímena.:o) Chápu automatiku textu, (trochu surrealismu, nemyslíš?:o)), ale přesto by to vypadalo líp. A téma? Skvělý. Druhý odstavec se mi líbí nejvíc. No jo, prostě super.:o)
přidáno 20.06.2008 - 21:29
nechtěla jsem to cpát do veršů... takhle jsem tak nějak volnější (a neříkám, že je to dobře :) )... možná je to poezie v próze.... ale čert ví... a možná ani ten neví ... :) ... každopádně díky za názor :)
přidáno 20.06.2008 - 21:20
to mně připomnělo debatu na vejšce, jestli může bejt takovej text přepsanej do veršů považován za báseň, a já si myslím, že to báseň prostě je ;) a ke všemu dost povedená

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dokud : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Na svatého Jana
Předchozí dílo autora : Loutkohra

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku