Každý má své limity, každý má své hranice. Každý byl jednou na hraně...
přidáno 10.12.2019
hodnoceno 9
čteno 579(14)
posláno 0
Jak pieroti hledáme barvy,
za které schováme si tvář.
Z každého motýla zůstaly nám larvy,
do bláta zadupali jsme svatozář.

Na první pohled nazí,
bodni, kam chceš bodni
Dříve oběti, teď vrazi
Jak moc trestuhodní?

Na hraně dál hrajeme ruskou ruletu,
není nikdo, kdo zakřičel by STOP
Slabí vůči dalšímu náletu,
marně čekáme, až zastaví nás STROP
přidáno 03.01.2020 - 06:53
Tak nevím. Asi bych se méně věnoval kritice a srovnávání a více obsahu.
Jako ostatní Tvá tvorba, krása. Dík.
přidáno 16.12.2019 - 20:45
Všem moc děkuji za názor. I za pochvalu i za kritiku. Je to pro mě velice přínosné.
přidáno 12.12.2019 - 16:13
Vítej na Psancích
já jsem tu asi za prudiče (neodborného), co se týče formální stránky a protože jsem prudil u jiných, tak by Ti mohlo být líto, že Tě vynechám.
Je dobré ve vázaném verši vyhýbat se v rýmech slovům stejného druhu ve stejném pádu, v případě sloves ve stejném času a je dobré trochu pohlídat rytmiku, dá se to tak, že se počítají slabiky.
Ale neděs se, většina to tady neřeší a píše pro radost. Proč ne, ale pokud čekáš nějakou odezvu, i toho si vedle obsahu může někdo všimnout.
Líbí se mi jak si uchopila téma, má to takovou Dykovskou údernost a z každého motýla zůstaly nám larvy, je geniální. Vidím v tom, jak nás tíží naše mrtvá minulost, jak nás táhne k zemi.
přidáno 12.12.2019 - 09:50
naprosto souhlasím s Mlčeti Zlato.
Já jsem příznivcem volného verše, a proto mě násilné veršování pana Stratila tolik tahá za uši. Ale to neznamená, že jsem striktně proti rýmu (jako někteří zde).
Tady bych řekla jen... Uvolni se, dýchej... "larvy" byly super. Těším se, co bude dál... :-)
přidáno 10.12.2019 - 19:10
Hrana-bod zlomu ,vzestupu či pádu.Vždy však nestranná křižovatka cest.
přidáno 10.12.2019 - 12:27
Ano, být lepší a lepší, s cílem dosáhnout dokonalosti, byť ta je vždy i relativní hodnotou.
přidáno 10.12.2019 - 11:17
Amelie M.: Tomu srovnání bych se vyhnul a to velkým obloukem. Pan Stratil produkuje konstantní kvalitu na takové úrovni, že smysl jeho děl často nejsem schopen uchopit a odhalit. V tomto případě je zřejmé, co má básník na mysli a jestli tu a tam škobrtne, aspoň může být příště lepší. Toho si považuju mnohem více než konstantní dokonalosti pana Stratila.
přidáno 10.12.2019 - 10:27
Amelie M.: Děkuji za názor a připomínku.
přidáno 10.12.2019 - 10:07
silně mi to připomíná tvorbu pana stratila.. jedno se mi ale z celé básně líbí "z každého motýla zůstaly nám larvy"..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Na hraně : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Podzim
Předchozí dílo autora : Jak je to snadné

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
pocitová řekla o Adrianne Nesser :
strasne stylova slecna...sama sebou jak to nejvic jde...co sem te stihla poznat/nepoznat tak si dobrej clovek. uprimnost vzdycky na prednich mistech. dik ze tu jsi...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku