Surrealistická výprava, která se nerýmuje.
přidáno 07.03.2019
hodnoceno 1
čteno 755(13)
posláno 0
O půl páté budíček a hurá do procesu. Cigáro na hajzlu a kafe ještě snesu. Snídaně šampiónů, kterou dávám denně. Ptáci na ulici jistě dychtěj po semeně. Proč by jinak tak moc pěli? Vždyť je furt tma jak v prdeli. Šokované pohledy v šalinovém kupé. Ono vyjít v trenkách ven, je přece trochu tupé. Kurva už zas.
Podchod plnej ovčího masa na porážku. Slušní lidi v tuhle dobu bejvaj ještě na sračku. Tak co tu sakra dělám? Pár korun na rohlíky někde v kapse hledám....I když nemám hlad. Hlad je převlečená žízeň, a žízeň není ženská, ale chlap. Chlap je tedy převlečená žízeň, a já nejsem chlap, ale žízeň. Převlečený do trenek.
To byl zase sen. Teď už se jen probudit, a může začít další den. Zase se mi zdálo, že bych musel pracovat...Tak dalších pár dvanáctek, a nebude se mi nic zdát. Na mobilu 15:15. Šest zmeškanejch hovorů. SMS jak z hororů...o nezaplaceným paušálu.
"Už čtvrtý den meškáte práci! O tom si ještě domluvíme. Mimo jiné Vás kolegyně Juřičková viděla, jak se potácíte městem opilý pouze v trenkách a bundě..."
Tak to je v kundě. Juřičková je převlečená žízeň a já jsem hlad.
přidáno 07.03.2019 - 21:24
Nevadí mi expresivní výrazy a pojmenování "kruté reality" (za ten budíček bych vraždil), jen mi tam chybí kouzlo uměleckého textu - jakási ta nevyřčenost; něco, co bych tam dál hledal...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pracovní den : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Blízká budoucnost
Předchozí dílo autora : Štamgast

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku