přidáno 12.04.2018
hodnoceno 6
čteno 1801(21)
posláno 0
Okno je otevřené. Zpěv ptáků je teď víc slyšet. Začínají kvést broskve.

Je dost teplo na to být jen v tričku a boxerkách. Ona si ukradla mou oblíbenou košili. Má na sobě jen tu košili. Je bosa.

Koberec mě příjemně tlačí do kolenou. Od zápěstí se mi vine bavlněný provaz, jako bledý had pomalu se plazící nahoru k mým ramenům, nebo nějaký podobně trapný přirovnání. Mám rozpuštěný vlasy a ona se jimi lenivě probírá. Tvář mám opřenou o její stehno. Cítím její vzrušení, líbí se mi to. Čekám.

Netrvá to dlouho. Nebo nevím, čas je subjektivní pojem, zvlášť teď. Sevře mý vlasy pevně v pěsti. Zprudka vydechnu nosem. Zvedne mi hlavu, aby se mi mohla podívat zpříma do očí. Vím, že se jí to líbí, já s rukama svázanýma za zády, na kolenou mezi jejíma nohama. Ten fakt mě vzrušuje.

Pak už mám obličej mezi jejími stehny. Jednou rukou mi drží vlasy z obličeje, tou druhou se mi rozevře, jeden prst na každý straně mýho jazyka. Zavřu oči, nadechnu se a ponořím se do toho.

Až je spokojená, vytáhne mě zpátky nahoru zase za vlasy. Začínají mi mravenčit ruce. Usměje se na mě a políbí mě. Poděkuju já jí.
přidáno 27.12.2022 - 18:40
romantisch
přidáno 25.04.2018 - 19:42
taková chvilka po shibari :)
přidáno 12.04.2018 - 21:11
Amelie M.: děkuju!
přidáno 12.04.2018 - 21:01
.. pěkný obraz jsi vykreslila.. jemně a přitom dráždivě.. :)
přidáno 12.04.2018 - 20:46
Severak: já narážela spíš na skupinu Nerez
přidáno 12.04.2018 - 20:43
tzv. plechová obloha (po fotograficku) nebo deka (meterologicky)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nerezové počasí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : oči jako studny
Předchozí dílo autora : rozhodně to není moje vina

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o casa.de.locos :
Velmi inteligentní osoba se širokým rozhledem. Její tvorba je postupně ovlivňována různými literárními (i neliterárními) inspiracemi. Dnes je (k mé radosti :-) ) cílem její tvorby sdělení.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku