přidáno 18.04.2008
hodnoceno 8
čteno 1628(26)
posláno 0
  Každého člověka při slově bezpečí napadne něco trochu jiného. Někdo se cítí v bezpečí doma, někdo se svými přáteli, někdo jedině v atomovém krytu a někdo zase pod maminčinou sukní.
  Říká se, že člověk je nejinteligentnější tvor planety. Já bych tohle ale netvrdila. Někdy jsou totiž i zvířata opatrnější než člověk. Viděli jste někdy psa, jak se řítí ve škodovce stovkou přes obec? Neviděli. A snad ani nikdy neuvidíte.
  Před každými prázdninami nás naše třídní učitelka upozorňuje na všechna nebezpečí, která nás mohou za dlouhou dobu prázdnin potkat. Mnoho lidí ji ale neposlouchá. Jeden kluk si hraje s propiskou, druhý nesmyslně hledí z okna, jakoby tam někde na poli viděl nahou sexy pornoherečku, třetí si hraje na orangutana a vydává zvláštní, až neidentifikovatelné zvuky a další téměř polovina třídy spí. A to je ten největší problém. Kolem nás je hodně nebezpečí, ale mnoho lidí to nezajímá. A pak to tak dopadá. Někteří lidé si prostě neváží toho, co mají. A takové lidi já lituji. Lituji člověka, který si neváží bytí, člověka, který je přesvědčen o své dokonalosti, ale ve skutečnosti je pouhý prach.
přidáno 18.04.2008 - 23:09
uživatel smazán
Upřímně -při slově bezpečí mě jako první napadne Bez Péče.
O co, je jiná věc.
přidáno 18.04.2008 - 22:59
Pes se ve škodovce ani ničem jiném přes obec řítit nebude. Pokud by měl stejně velký mozek jako my a evoluce by k němu byla milejší, za volanty mercedesů by se mohl klidně prohánět i vlčák v černém saku.
přidáno 18.04.2008 - 17:49
jako slohovka dobrý... Ne, máš pěknej styl psaní.:o)
přidáno 18.04.2008 - 17:47
Jsem nějakej přecitlivělej tedy poslední dobou :)... Však fejeton je o tom zaujmout určitý názor viď? :)
přidáno 18.04.2008 - 17:33
Ale já neříkám, že se hádáš... :) Ty máš jiný názor a já taky... Každý člověk má na určitou záležitost jiný názor, ale všechny názory jsou si něčím blízké. Já třeba souhlasím s Tebou, když říkáš, že by to mohlo skončit obsesí...
přidáno 18.04.2008 - 17:10
Však já se nehádám... ;) Tak to opravdu bývá... Na druhou stranu by se o sebe měli lidi strachovat jen do určité míry... Pak to může skončit až obsesí ;)
přidáno 18.04.2008 - 17:08
Yarrod: Jenže když si člověk bude myslet, že se o sebe nemusí strachovat a bude si dělat co chce, doplatí na to..
přidáno 18.04.2008 - 17:00
prázdminami (dej N)... Tady možná leží problém jinde. Oni jsou znudění jednoduše proto, že vědí co jim učitelka řekne a nezajímá je to už z toho důvodu, že se rozhodli se o sebe nestrachovat. ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nebezpečí v bezpečí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : O naději
Předchozí dílo autora : Za chyby se platí a to, co bylo se nevrátí!

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku