Komentovaná prohlídka jednoho obyčejného života.
přidáno 14.02.2013
hodnoceno 2
čteno 1425(13)
posláno 0
Julie opustila Město. Opustila Město, protože mnoho jeho ulic, náměstí a nábřeží bylo zkompromitováno nějakou špatnou událostí. Jako když jedete autem po dálnici, posloucháte muzikál, a když pak jedete tu samou cestu zpět, muzikál se vám vrací. Julie vlastně neměla moc důvodů proč ve Městě zůstávat.

Těmito slovy zahájil svou řeč průvodce v autobuse s nápisem City sightseeing.

Tato prohlídka je o skutečných emocích, o skutečných lidských životech. O takové tváři města, kterou po dlouhou dobu znala jen samotná Julie.

Autobus vyrazil a turisté všech ras a národností zpozorněli. Autobus vjel do obyčejné všední uličky. V této ulici se Julie rozešla se svou první láskou. Brečela. A na tomto přechodu ji pak málem přejela tramvaj.

Turisté vyfotili všecko. Šedou ulici, přechod i tramvaj. Vypadalo to jak jedno velké divadlo, způsob jak prodat obyčejnou šedou ulici.

Julie však byla krásná a chytrá, takže nezůstávala dlouho sama. Na nádraží, které právě vidíte na levé straně, se loučila se svým tehdejším přítelem. Tahle scéna se později objevila ve filmu Past na kočku.

Turisté si vyfotili nádraží a když otočili své zvědavé krky zpět do autobusu, průvodce pustil filmovou ukázku. Autobus vjel do úplně obyčejné ulice. V tomto červeném domě prožila Julie své mládí. Do tohoto parku naproti si jako dítě chodila hrát. Celé to vypadalo jako nějaká habaďůra. Jako způsob, jak turistům prodat něčí obyčejný život. Jako by turisté něměli své vlastní životy.

Autobus zahnul do ulice, kde měl být poslední krvavý šrám na mapě města.

Na tomto hřbitově jsou pochováni někteří Jůliini příbuzní. Její strýc Max a teta Žofie, která byla pro malou Jůlii opora.

Autobus objel hřbitov a vrátil se na místo, kde výlet začal.

Děkuji vám, že jste se s námi projeli na této úchvatné prohlídce plné skutečných emocí. Těšíme se na vaši další návštěvu. Má-li někdo nějaký dotaz, ptejte se.

Zvedla se jedna žena.

,,Jak jsi jen mohl?'' a vrazila průvodcovi pořádnou facku. Odešla. Byla to Julie, chytrá a krásná.

-=-

Věnováno všem Jůliím, Rómeům a průvodcům City sightseeing.

přidáno 01.11.2014 - 07:42
Zajímavé zamyšlení... cizí život zpeněžený život. Bulvár na kolečkách.
Děkuji :-)
přidáno 14.02.2013 - 12:04
Opět snaha o pointu (chválím), ale opět jsem rozpačitý. Je to takové mdlé... Nemá to šťávu a barvu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jůlie : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hry s ohněm
Předchozí dílo autora : Slunečné odpoledne mladého inženýra

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku