Realita nebo sen ?
přidáno 27.01.2008
hodnoceno 3
čteno 1276(14)
posláno 0
Spíš, je skoro po půlnoci a zazvoní tvůj mobil. V polospánku hovor přijmeš, aniž by ses podívala na volajícího. Jsi rozmrzelá, rozespalá a unavená.
„Kdo je to..“ zabručíš do telefonu.
„To jsme my.“ Dostane se ti odpovědi a vzápětí zazvoní zvonek.
Tápeš tmou po studených kachličkách a nedostatek spánku tě nenutí přemýšlet nad tím, kdo je za dveřmi. Proto je tvé překvapení také tak veliké, když po otevření dveří uvidíš své nejlepší přátele.
Ne, nenesou dárky, ale přesto je jejich pohled vyčkávavý, když ti podávají jedno malinké přání. Stojí v něm :
„Máme tě rádi, jsme tady vždy pro tebe.“
Nepřipomínají ti, že máš narozeniny ani ti nepřejí hodně štěstí. To oni jsou tvé štěstí, které k tobě přišlo samo. Milují tě takovou jaká jsi, dali by za tebe ruku do ohně a ty sama jsi pro ně jiskřičkou naděje v tomto, tak občas velice černém, světě.
Pak tě všichni mlčky obejmou, pohladí po tváři a usmívají se.
Ale ty hledáš také ho.. Mezi skupinkou lidí, stojí až skoro vzadu. Na tváři sladký úsměv a očích jiskřičky štěstí. Přijde k tobě, něžně tě políbí.
„Miluji Tě, jsi mé všechno.“ Řekne.
A pak tě nekonečně dlouho drží ve své náruči. Cítíš se tak nádherně bezpečně a je ti krásně. Máš skvělé přátelé, kteří přišli uprostřed noci, jen aby ti řekli, že tě mají rádi a přítele, který je pro tebe vším a ty pro něj také.
Pak si dlouho povídáte.
Nevracíte se faktu, že právě dnes máš narozeniny. Prostě si povídáte o životě, vzpomínáte na chvíle spolu a doufáte v tisíce dalších vzpomínek, na které pak budete vzpomínat v budoucnu. Skvěle se bavíte, aniž by jste se museli posilnit alkoholem a cítíte se věru báječně. Když nadejde chvíle se rozloučit, znovu tě všichni obejmou, přidají pusu na tvář a tvůj přítel tě opět sevře v náruči a dál tiskne tvou ruku, kterou za celou dobu ani jednou nepustil.
Šeptá ti sladké slova lásky a polibky chutnají po jahodách. Nechce se ti, nechat je všechny odejít, ale oni se jen usmějí a řeknou, že zase přijdou. Nemáš důvod jim nevěřit.
Pak vše najednou začne blednout, postavy mizí v mlze a ty znovu usínáš.

Začíná svítat..

Ráno se vzbudíš s úsměvem na tváři a jdeš pozdravit své chlupatí přátele.. Všechny je obejmeš v náruči a jen tak se zeptáš, jestli se jim spalo taky tak krásně.
Když přijdeš zpátky do pokoje, na posteli leží rudá růže.
„Některé sny se vyplní, lásko.“ Řekne On a sladce tě políbí..
přidáno 01.02.2008 - 07:57
je to krásně milé :-)
přidáno 28.01.2008 - 21:46
Tak to vše nejlepší, ber to jako dárek k narozeninám =) já je mám až ve středu =)
přidáno 28.01.2008 - 17:29
Krásně romantický sen, který může být i realitou.. Zaujalo mě to snad i proto,že dnes mám také narozeniny... Přeji hodně inspirace do další práce.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Krásné snění.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tanec lesních Vil
Předchozí dílo autora : Být znovu andělem

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku