přidáno 25.01.2008
hodnoceno 3
čteno 1281(12)
posláno 0
Když se narodila, byla neskutečně veliká a vážila snad tunu.
Každým dnem rostla jako z vody a vnášela světlo do mého života.
Byla tou nejsilnější ze všech; ať smutná jsem byla z čehokoliv, ona vrátila úsměv na mou tvář.
Když vyrostla, potkala Lásku, Pochopení, a Něhu. Byla šťastná, spolu jim bylo moc krásně a zvládly úplně všechno, na co jen pomyslely.

O několik let později ale potkala Realitu a bylo to jako blesk z čistého nebe. V její společnosti si uvědomila, jak přelétavá je Láska, jak povrchní je Pochopení a že Něha už je dávno někde pryč, ani se nerozloučila. Co se zdálo být tím nejupřímnějším, bylo falešné a to jí moc ublížilo. Najednou to nebyla má důvěra, jako dřív; změnilo jí to. Byla stále slabší a slabší a čím dál častěji neměla ani sílu promluvit.

Čas plynul a neustálé střety se lstí, žárlivostí, závistí a intrikami se jí málem staly osudnými.
Cítila jsem jen chlad, bolest a samotu.
Proč jsem tak sama? Kde je má důvěra?
Zabila jí přetvářka a lež?
Ba ne, není mrtvá. Vím to, někde uvnitř jí cítím.

Ona jenom tiše spí po válce s lidskou krutostí.
Až pravé místo někdo pohladí, ona se ze spánku zas probudí…
přidáno 05.02.2008 - 18:53
Chudinka důvěra :-( I mě usnula v náručí :-(
přidáno 29.01.2008 - 19:01
Důvěra se těžko získává ale lehce ztrácí. Ale záleží hlavně na tom, kdo důvěru ztratil, aby si ji zase dokázal získat. A to není nikdy jednoduché. Ale Tvůj námět zaujal, rozhodně v psaní pokračuj.
přidáno 27.01.2008 - 14:58
Doufám, že se brzy probudí...a už neusne;)...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Důvěra : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vánoce
Předchozí dílo autora : Necítím

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku