........
přidáno 13.05.2012
hodnoceno 4
čteno 930(15)
posláno 0
ptám se jaký má smysl žít ve světě plném nenávisti a utrpení. Pokud se zaměříme jen na pozitivní stránky,zjistíme že se vlastně nemáme na co zaměřit. Možná by se jedna pozitivní stránka našla. Příroda a koloběh života. Zrození které končí smrtí aby mohlo nastat zrození nové. Krása přírody? Ta už není krásná díky nevděčným lidem kteří si tohoto daru neváží a přírodu ničí aniž by si to často uvědomovali. Pokud v minulé domě lidé dokázali žít bez nesmyslných budov a továren které jen ničí tuto přírodu a ovzduší,proč by tak nemohli žít i dnes. Ano chápu že díky téhle době lídé žijí o něco déle díky různým lékům, které se vyrábějí právě v různých továrnách.Avšak lidé už zapoměli na léčivé byliny bez chemických prostředků. Dobře...tyhle léčivé byliny nejsou tak silné jako léky chemicky spracované.Ale neumírá náhodou polovina populace právě kvůli špatnému ovzduší a nedostatku čerstvého vzduchu který se rodí díky stromům které lidé kácí a právě celkové přírodě kterou lidé ničí ? Možná by se lidé dožívaly ještě déle. Možná je dobré že lidé chtějí poznávat a skoumat nové věci, ale měli by se s tím krotit protože díky tomuto koumání také lidé oběvily některé látky které na nás mají různé ůčínky. Mění nás, Naše myšlení, cítění, ale hlavně nám tyto látky lžou a berou nám tu nejdůležitější lidskou vlastnost být sám sebou, Nebot tyto látky nás zmnění. Lžou nám, protože díky těmto látkám na chvíly nevnímáme krutou realitu a i věcem kvůli kterým by jsme bez těchto látek plakaly nám najednou příjdou směšné a lhostejné. Ale je to jen na chvíli a potom je to ještě horší. Vše na vás spadne jako domeček z karet. Mluvím o drogách a jiných v uvozovkách omamných látkých o kterých vás dále nemusím poučovat a říkat vám jak jsou nebezpečné, protože o těchto látkách je v dnešní době nespočetná mluva.Ted jsem připoměla další téma které všem vrtá hlavou. Proč když lidé vědí, co tyto látky obnáší a jaké utrpení nám hrozí, přesto všechno si tyto látky vezmou? Říká se že každý si musí všechno zkusit. Ale proč nezůstanou jen u toho vyzkoušení a jsou z nich dlouhodobí uživatelé což vede k závislosti ? Stojí jim snad dlouhé a těžko zvladatelné děsivé chvíle za malé chvilky dobrého pocitu a úniku od reality i když po skončení dobrého pocitu a úniku vnímáme negativitu a krutou realitu sto krát více ? Na tuto myšlenku shlížejí i lidé co tyto látky užívají, protože oni sami už dámvno neví proč vlastně tyhle látky berou. Tedy spíše proč je začali brát. Jsou si plně vědomi že tyto látky už neberou kvůli skvělému pocitu, ale jen proto aby se vyhli abstákům které nejsou dvakrát příjemné. Mají tak zničené myšlení,tedy mozek,že ani neví kdo jsou a nemohou najít sami sebe,protože už si nepamatují jací byli před tím než spadli do tohoto kruhu jedu. Mnoho z nich se ptá když přestanu co potom ? Je to stejná stereotyp ráno vztanu jdu do školy či do práce, příjdu domů splním si své povinosti,zajdu si někam ven, shlédnu doma telku a jdu spát a to se stále opakuje.Takhle vám to řekne člověk,kterého život zčírá začiva. Ale není život o tom trávit radostné chvíle s lidmi které máme rádi ? S lidmi se setkáváme stále. At už jsme ve škole, V práci, Na ulici,U doktora. Kdekoliv. Kdyby se lidé k sobě nechovali tak jak se chovají tedy negativně možná by s radostí šli na tu uĺici,do té práce či k doktorovi. Ale jedno je jasné. Lidé se nezmění pokud se jim nestane něco moc ošlivého co by jim otevřelo očí i když už pochybuji i o téhle variantě. Pokud existoval bůh a někdysi seslal na lid potopu a i po téhle strašné události se lidé nezměnili proč by se měli změnit ted. Proto jediné co můžeme je se o tomhle bavit i když jediné co tím dokážeme je to, že zabijeme nudu. Mno aspom neco .....
přidáno 14.05.2012 - 10:10
Mlčenlivý jako vždy máš pravdu :D zlo je součástí života tak jako dobro ale mohlo by být toho zla o něco méně a o to více dobra :D
přidáno 14.05.2012 - 09:43
Zlo a dobro musi byt v rovnovaze / zlo zmizet nesmi - jinak by nebylo ani dobro - protoze jak poznat co je dobre bez zla?
přidáno 13.05.2012 - 23:16
moc pěkné žblaBbunko neco na tom asi bude :D
přidáno 13.05.2012 - 22:45
Je v tom dosti skepse, ale život nejde jenom hladce.
Bez negativa by nebyla ani pozitiva.
Záleží jen na nás každém,
zda-li mezi špatnem,
tu svou špetku dobra najdem.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
dnešní svět ... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : život
Předchozí dílo autora : láska až do hrobu

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :
Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku