přidáno 04.01.2008
hodnoceno 7
čteno 1087(18)
posláno 0
Kdyby's
mohla mluvit
/třeba jen na chvíli/

Skrz vlny na pobřeží
Vítr ve vlasech
Déšť smývající pot a prach


Co bys řekla?

Vlny se proměnily v děsivou vodní zeď
Síla větru nás strhává na zem
Déšť
mlčí


A já...

Nezmohla bys se
na víc
než jen:

Moje modrá, nikoli zelená planeto


I přes to všechno

Nepřestávej se
prosím
každý den
zas a zas
otáčet
přidáno 09.01.2008 - 13:58
to ja prave nevim jestli ji tam vidim nebo ne..ale urcite to je tim obalem..i kdyz--nevim no..pryc ho nedavej,proc taky..
přidáno 08.01.2008 - 17:07
jestli to tam vidíš tak to tam je...já ti přece nemůžu říkat jak to máš chápat i když to bude třeba dost daleko od mýho původního záměru...možná sem tam neměla dávat obal tý knížky, protože to asi odvádí pozornost dost jinam...ale stejně to tam nechám...nebudu couvat jen proto že to někomu může přijít ideologický nebo kdo ví co ještě:-)
přidáno 06.01.2008 - 17:40
ja porad nechapu..jestli v tom ta politicnost je nebo neni...a kvuli tomuhle bloku se nemuzu dostat dal..nebo jinam...
přidáno 05.01.2008 - 09:26
nevím, jestli je planeta modrá nebo zelená a nezbývá mi, než věřit kosmonautům, že je skutečně kulatá, ale vím, že i stromy pláčí...
přidáno 04.01.2008 - 18:24
Ahoj Tome, chci ti k tomu něco říct...já si naopak myslím, že to do poezie patří a vždycky patřilo. Navíc v tomhle mém konkrétním případě nejde o nic radikálního nebo pobuřujícího, ale možná si to tak někteří můžou vyložit. Klausova kniha to jen dokresluje /ten její název se mi tam tak nějak hodil/, není to o ní nebo proti ní. Každopádně respektuju tvůj názor a díky za něho. Možná to ještě potřebovalo tohle dovysvětlení, ke kterému bych se jinak asi nedokopala:-)
přidáno 04.01.2008 - 17:42
tak presne tohleto me stve... nazory a presvedceni a kdovico vsecko si muzu precist v uvahach, reportazich, v novinach... tyhle problemy podle mne do poezie nepatri... a muzete si rikat co chcete... :(
přidáno 04.01.2008 - 17:32
nevím, nevyznám se v problému, takže výroky pana prezidenta opravdu komentovat nebudu... snad jen... že za všechny problémy mohou lidi... a ti na to i doplatí... a až vymřeme, planeta se třeba zase vzpamatuje... my už asi ne... prostě si pod sebou řežeme větev ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tváří v tvář zelenému míru : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ozvěny dešťových kapek
Předchozí dílo autora : 18

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :
Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku