Dnes jsem navštívila diagnosťák a zanechalo to ve mně šílené dojmy a emoce... Kdybych je nedala na papír... neusnu:-)
přidáno 15.03.2012
hodnoceno 10
čteno 792(9)
posláno 0
Za hrubou mříží,
cesty se kříží,
samota a tíseň,
Depresivní píseň.

Vraždy, násilí, tráva,
Nejsou znalí práva.

Na svět se dívají zkrze mříž,
A na zdi pokoje hákový kříž.
U vchodu cedule: Chcípni hade,
tady se nežije, tady se krade.

Byly to děti jako já nebo ty,
Život je dostal na pokraj temnoty.
Oběti věčné samoty,
Neznalí lidské ochoty.

Jsou mladí a plní zloby,
společnost kope jim hluboké hroby.
Nikdo nechce o nich vědět,
A tak je nechejme v base sedět.

...
přidáno 08.04.2012 - 23:45
je to perfektní,je super psát o lásce kráse atd ale taky o bolesti a špatných věcech,mě se to líbí moc,mám kamaráda co se v Brně stará o tyhle děti-říkal že je to těžký, já si ho vážím za to jak pomáhá cizím.
přidáno 17.03.2012 - 01:34
Ruphus: Protože oni jsou svým způsobem vězni, .... vězni sami sebe, i když můžou na vycházky....jsou předurčeni až do konce života k tomu, že si na ně bude někdo ukazovat....
přidáno 17.03.2012 - 00:04
Proč si myslím, že jde o vězně? Převážně ti co byli slabý a chytli se grupy náglů ?
Btw líbí se mi to.
přidáno 16.03.2012 - 23:58
Není to špatné zamyšlení, bohužel někde se něco v jejich životě zvrtlo, ti rodiče se jich nezřekli, většina těch lidí je tam umístěna z rozhodnutí sociálky a soudu a rodiče je nezvládají, většinou z toho důvodu, že nezvládají sami sebe. Ale jsou tam i vyjímky, bohužel a pro ty je to tedy fakt tvrdá škola. Jsou určitě ty osudy těch lidí hodně zajímavý a docela by mě zajímalo kolik z nich jednou žije šťastně a bez problémů.
přidáno 16.03.2012 - 13:45
Jo, když dětem chybí láska...pak jsou opravdu plné zloby.
přidáno 15.03.2012 - 22:03
Ano, je.. v našem městě je diagnostický ústav a bohužel můžu říct, že tito lidé tu dělají jen zlo. Ale také to znám z pohledu ošetřovatele, kterého "dámy" obvinily z obtěžování jen kvůli tomu, že jim nedal cigarety a jedna ze slečen se jej zastala a prý se i polepšila..
přidáno 15.03.2012 - 21:46
Madeline M.: No právě, a když se jich zřeknou i jejich rodiče.... Je to smutný příběh....
přidáno 15.03.2012 - 21:45
Také vím, jaké je to v diagnostickém ústavu.. povětšinou doopravdy zlí lidé. Ovšem poslední verš se mi zdá poněkud zákeřný. Většinou je to bohužel o výchově a prostředí..
přidáno 15.03.2012 - 21:36
D_P: dííky
přidáno 15.03.2012 - 21:16
Jo jo a jo - super

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mladí odsouzení : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vám můj milý....
Předchozí dílo autora : Věnováno uživateli Katulata - Mé mámě:-)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku