přidáno 27.11.2011
hodnoceno 7
čteno 1278(13)
posláno 0
Když v útrapách přežiji den, přijde noc a pak přenádherný sen.

Sen o životě s láskou a bez starosti, bez zármutku a plné radosti.

Sním také o svých tužbách a přáních, co v realitě nejsou nikdy k mání.

Ráno probudím se zas a mám ten pocit, že neuběhl žádný čas.

Už zas v realitě bloudím, v těžkých myšlenkách a po dalším večeru toužím.

Život je jak kolovrátek, jednou čtvrtek, pak zas pátek.

Jednou noc a jednou ráno, je konec snění a já dávám pravdě ANO.
přidáno 05.03.2013 - 18:17
Emilly Poison: Tyhle starší básně nemá cenu ani komentovat bez urážky :D ...zde jsem ještě nedával ani sloky :/
přidáno 05.03.2013 - 18:14
Rým bloudím-toužím, kostrbatý jak štěrková cesta. Kazí to potom celej sound podle mě.
přidáno 29.11.2011 - 11:19
A teď už není láska??Co je teď tvá motivace minulost? Vykašli se na minulost, budeš žít ještě dalších aspoň 70 let a to budeš pořád v minulosti a né v současné lásce?
přidáno 28.11.2011 - 17:32
taron: snažím se ale moje motivace ke všemu byla dříve láska....
přidáno 28.11.2011 - 16:32
Tak to nedělej, dokud je čas a hleď v před.. snaž se...
přidáno 28.11.2011 - 15:23
taron: děkuji, ale já nemohu nechat minulost na pokoji, pořád v ní něco badám a těžko se zapomíná....
přidáno 27.11.2011 - 11:17
No, nádherná...hledej moudrost, ve svém životě, pak najdeš možná i to štěstí...a vykašli se na deprese, užívej života, jsi mlád.... máš vše krásné před sebou, ta krásná realita přijde... neboj, všechno bude...bolest vypiš, odhoď v dáli, vlož do umění a žij krásný sen, ten, který si vysníš... a tak to v životě je, jen věřit, věř, věř, věř!I já mám splín, ale vše vypíši na čistý list..... a je mi lépe...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Snění : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zlomené srdce
Předchozí dílo autora : Láska

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku