přidáno 02.10.2011
hodnoceno 2
čteno 1580(17)
posláno 0
Bývávalo dobře. Procházeli jsme čistými ulicemi v čistém prostředí, v čistém vzduchu. Párkrát jsme minuli pána, který si v puse elegantně přidržoval dýmku. V sobotu večer, už se stmívalo, jsme tiše pozorovali děti, jak se celý splavený prohánějí po mýtině. Děti dýchaly ten jarní vzduch. Vše bylo v naprostém klidu. Teď už tato pohoda zůstane jen a jen v našich vzpomínkách!
Najednou si totiž doposud milé, nevinné děti, našli jinou "hračku" než je panenka s mrkajícíma očima a autíčko, které při zmáčknutí zatroubí, či vydá jiný zvuk. Tou "hračkou" byla cigareta! Cigareta, která nevinně koukala z malé krabičky. Kdo by tenkrát řekl, že se z jedné cigarety stane promarněný zbytek života!
Jak to vidím já?
Dívám se na toto téma se smutnýma očima. Nevěříc, že si našla dnešní mládež takového "koníčka". A zdraví? Zdraví jde u kuřáků ohledně cigaret stranou. Obdivuju ty, kteří dokázali skončit. S radostí pozoruju, že takových stále přibývá. Je to možná tím, že čím jsi starší, tím více máš rozumu. Ale jistě, že když si člověk dá jednu cigaretu jednou za měsíc pouze ve společnosti, má jistě dostatek odhodlání a cigarety pro něj nejsou až tak důležité. Pokud ale někdo vykouří šedesát cigaret denně(ano, i tací jsou), to pak nastává problém a z něho se odvodí další problém a pak další, další a další. A najednou je z toho tisíc problému. A kdo to zavinil? No přece nevinná "tyčka", vyčuhující z malé, též nevinné, krabičky.
Až tento NEBEZPEČNÝ trend mládež omrzí, asi už tu nebudu!
přidáno 01.10.2019 - 09:35
a) jsem nikotinik, tabakista
b) Čišící lání, jak je dnes ta mládež (děti) zkažená a jak to nebývalo je zcela mimo. Když jsem byl malý a to je opravdu hodně dávno, mí spolužáci při holdování tomuto zlozvyku zapálili stoh slámy. Čili nic nového pod sluncem. Tento penzisticko moralistní postoj mi věru vadí.
c) Pokud jde o škodlivost atd. plně souhlasím. Je to k vzteku, když si člověk z blbosti vypěstuje návyk a pak z toho není úniku.
přidáno 07.07.2013 - 18:31
JOJO je to opravdu svinstvo! Cigaretovej průmysl je už staletí řízen velice nebezpečnou skupinou zmetků, kteří rozjíždějí promyšlené reklamní kampaně. Třeba na začátku 20. století se jim podařilo vnutit ženám názor, že cigareta v puse je známkou emancipace. V roce 1953, když byl poprvé dokázán vztah mezi kouřením a rakovinou plic rozjeli antikampaň v níž to vyvraceli.
Zkrátka je to velké zlo a svět by bez nich byl lepší.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kouření : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Slzy skrývá mi ofina

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku