Je to jen malý úryvek ale budu podle reakcí pokračovat na dalším pokračování. David
přidáno 29.07.2011
hodnoceno 4
čteno 1166(6)
posláno 0
Choretus a vlci
Z mlhy která by se dala krájet jako čerstvý sýr se znenadání objevili dva nejasné obrysy. Na dálku to byly jen matné a nic neříkající objekty. Choretus pevně uchopil svůj runový meč,který mu kdysi předal jeho vlastní otec těsně předtím než zemřel rukou jeho úhlavního nepřítele Markuse. Nyní ale měl sám větší starosti s pomalu se přiblížejícími objekty které díky silnému větru a sněhovým vločkám které dosedali na jeho tvář jako velmi ostré šipky,měl velice špatně rozhozenou koncentraci své síly a musel se spoléhat sám na své instinkty. Ty dva objekty od něho nebyly snad ani už pět sáhů daleko,tak Choretus se snažil zaostřit svůj zrak na jeden z obrysů. Obrys byl podle Choretuse na čtyřech nohou a mírně shrbený,velký jako dospělý člověk ve středních letech. V tom jeden z obrysů se odrazil a skočil směrem k Choretusovi,byl ale připravený a jeho instinkty ho nezradili,přesným sekem svého runového meče a správnou kouzelnou formulí se prostranství prozářilo světle smaragdovým světlem a obrys padl k Choretusovým nohám o dvou částech. Druhý obrys vyděšeně zavyl a zbrkle se dal na ústup. Choretus se sklonil a opřel o svůj meč aby se podíval proti čemu to vůbec čelil. Na zemi ležel velký sněhobílý vlk,měl hutnou srst,tělo samý sval,teď už tělo leželo jen bezvládně a opodál hlava tohoto majestátného zvířete. Choretus si položil svou pravou ruku na srdce a pronesl jen krátkou modlitbu nad smrtí tohoto zvířete. Poté vstal a zasunul zpět svůj meč do pochvy zdobené runami na svých zádech. Rozhodl se že nesmí nadále otálet a vydat se na cestu aby dokázal pomstít svého otce….
přidáno 05.08.2011 - 00:55
Vyccinka: Moc ti děkuji za podporu :) Jsem rád že se ti to líbí :) Už pracuji na dalším díle :)
přidáno 03.08.2011 - 22:04
Mě se to líbí :) je to hezky napsané, jen tak dál...přeji hodně štěstí a inspirace v psaní :)
přidáno 29.07.2011 - 16:30
Helee: Díky moc za upozornění,jsem začátečník tak se mám stále co učit :) Ale chápu něco tam je mockrát za sebou a ta gramatika taky. Ale moc děkuji za kritiku aspoň vím čeho se mám v příští povídce vyvarovat.
přidáno 29.07.2011 - 16:01
Z mlhy která by se dala krájet... :D Celou dobu jsem viděla Rákosníčka s kuchyňskou kudlou.. Promiň. :D Ale jinak se mi to moc líbí. Fantasy zrovna nemusím, ale tohle je hezký, až na pár trochu hloupých obratů jako "přiblížejícími objekty." Rozhodně bych použila slovo "přibližující se" a objekty bych nahradila jiným slovem, ať se pořád neopakuješ. Stejně tak slovo "obrys" a mimochodem, vločka je rodu ženského, takže pozor na gramatiku. Máš se co učit, ale fantazie pracuje velmi dobře.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Choretus a vlci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ragnar

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku