v každém z nás je srdce poety,ale jen málo kdo se umí dívat..
přidáno 08.04.2011
hodnoceno 1
čteno 1729(5)
posláno 0
Slunce opustilo svůj zimní byt a vydalo se zemi pohladit.Vše kvete, neskutečná zeleň prozářená barevností a vůní,oživila šeď zvolna se probouzející přírody.Vše se probouzí a láska která pokryla zemi je viditelná na každém kroku,každé lavičce v parku kde milenci okouzleně objevují jeden druhého plně se oddávající magické moci jara.Lidé se usmívají a malebné divadlo kolem nich jim snímá z beder starosti všedních dnů.Začíná odvěká čarovná doba,kdy moc přírody vlévá do žil každého živého tvora touhu žít a život opěvovat.Zemi zaplavuje barevnost a naděje,že zítřek přinese mnoho dobrého.Slunce,ten mistr malíř dává život rozličným květům a dech beroucí vůně nás nutí přivřít oči,abychom byli schopni poznat v té záplavě barev tu,kterou milujeme.Celý ten čas kdy zima vládla zemi jsme toužebně čekali na tuto chvíli,ale až když přišla víme jak moc nám jaro chybí a i těm kdo barvy nemilují,slunce dává znát jakou moc má jaro.Mi kdo sníme i v bdělém stavu,cítíme jak námi síla země proniká a dává nám naději že nalezneme to co hledáme.Přichází čas kdy země otevírá svá tajemná zákoutí a dává nám nahlédnout do vlastních duší.Začíná doba kdy se vše rodí a nový počátek nese příslib toho že i mi sami budeme obrozeni,začíná čas kdy tajemná moc přírody přechází do všeho čeho se dotkne a i lidé se mění,alespoň na ten krásný i když prchavý okamžik v milující tvory.S pohledy poetů obdivujeme tu nehynoucí nádheru,která nám byla darována a každým rokem znovu obměkčuje i zatvrzelá srdce těch,kdož se umí dívat.Je tu jaro čas života a návratů…..
přidáno 23.04.2011 - 09:24
Jedna z výmluv. :D
Za všechno může jaro, tohle fakt nemusím, ale jinak poeticky velmi podařené.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
...čas života a návratů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jediná sekunda...
Předchozí dílo autora : Moře černých slz

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o shane :
Mé Sluníčko....které píše krásnou poezii...;) moc si tě Mirku vážím, i když jsme si v poslední době moc nepovídali...děkuji ti za podporu...za tvá vřelá slova...za tvé přátelství...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku