njn tak holt EMO love story...:)
přidáno 09.09.2010
hodnoceno 5
čteno 1571(23)
posláno 0
Dlouho přemýšlela o tom proč se k ní tak zachoval, proč jí nejdříve říkal jak ji miluje a pak...vzal mikinu a odešel.
Bylo to v zimě, všude byl chlad a bílo. Seděla na lavičce a přemýšlela o něm - milovala ho, jako nikoho na světě. V duši doufala, že to bude navždy, že nikdy neodejde a dikdy neřekne nic zlého. Ano, přišel. Byl smutný... Ale proč? Vždyť se na ni těšil.,,Ahoj" pozdravil ji, ale než mohla odpovědět rozbrečel se...,,Ahojky, co se dějě? Proč si smutný?" Ani se na ní nepodíval, se svěšenou hlavou jí řekl vše, čeho se bál.,, Já tě mám fakt doopravdy rád, ale jsem nemocnej a to moc. Nechci tě trápit!" vzal mikinu a odešel.
Zůstala tu sama. Začalo sněžit a vločky se pomalu snášely k zemi. Milovala ho a nenáviděla zárověň- jak mohla. Odešla.
Vešel do třídy a zrovna chtěl kámošům říct jak se s ní dokázal rozejít. Pozdě. Dřív než se posadil, stoupnul si jeho nejlepší kámoš... ,,Jseš v přádku? Cos to provedl?!" nechápavě se na něj podíval a s chladným výrazem ve tváři se zeptal: ,,Co se dějě?" ,, Je mrtvá, chápeš ona je mrtvá! ona tu tvojí lež neprohlídla, ona to vzala vážně! a včera večer se podřezala! Ten tvůj blbej vtip jí zabil!"
Sám sedí doma a vzpomíná. Na sny, na prožité společné dny. Sám to nevydržel vzal prášky na spaní a zapil je vodkou.,, Jak dohonit minulost?" poslední zbohem světe. Nikdy se nedozví, že ona se zabila proto, že se bála, že zůstane sama... ,,Proč?"
přidáno 15.12.2011 - 09:15
Tereza v.: Náčelník Holá Ruka: Yarrod: Je pro mne těžké posoudit literární kvality povídky 15 leté slečny. Pravda je, že vtěsnat tuto zápletku do prózy na tak malé ploše se dá těžko. Ale nejasné, záhadné ani tajemné se mi to nejeví. Autorka si tu všimla zajímavé okolnosti. Že potřeba být milován se někdy jeví jako skutečná láska. A že ta ztráta přízně může být stejně bolestná jako ztráta opravdové lásky. A v tom věku se to stává velmi často, protože tak mladí lidé mívají sami v sobě dost zmatků.
Autorka píše ještě o něčem, co se stává i mnoha dospělým zbabělcům, kteří neumějí ukončit vztah čistým způsobem. Píše o lehkomyslnosti, sobectví, sebestřednosti. O potřebě nechat se raději litovata a být tragickou postavou v očích bytosti, která je opuštěna. Někdy sice podobná lež může být vyslovena i s pozitivním úmyslem, ale odhadnout následky je těžké. Častějším důvoden bývá zbabělost, která někdy vede k ještě bezohlednějšímu a bezcitnějšímu řešení - opouštěnou bytost z něčeho učelově obvinit a hrdě odejít se vztyčenou hlavou. Nechat vyslovené urážky působit jako jed násobící zklamání. Hloubku bych tedy té povídce neupíral.
přidáno 14.12.2011 - 21:50
chvilku jsem si říkal, že budu hodnej kluk a polituju... ale seru na to ;) ne ne ne a zase ne... Jak stylistika, tak hloubka díla, tak použití slov... Tohle by si zasloužilo metafory a báseň ne prózu, protože v té se pocity mnohem líp ukazují.
přidáno 21.07.2011 - 14:06
Nelíbí se mi to nemá to hloubku aby mě to zasáhlo, abych bulela jak malá holka křičela proč. Abych byla okouzlena smrtí, láskou a tajemnem. aby mi naskovala husí kůže a se zatajeným dechem bych hltala každé slovo. Má to být romanické, smutné, nežné...
přidáno 09.09.2010 - 20:19
Zkus něco jinýho než emo, jo? Tohle je jako kolovrátek. Pořád a pořád dokola deprese -> smrt oboje teda v různých variacích. Jinak tam máš dikdy místo nikdy a sbohem se píše s es. A když už chceš psát něco takovýhleho, tak bych alespoň rozebral trochu co si myslel, ale jen těch pár vět v třetím odstavci nestačí na vysvětlení, proč se vlastně všichni zabili. Nicméně piš dál a třeba příště ;)) A ještě čárky mezi větama by bylo dobrý používat :)
přidáno 09.09.2010 - 19:50
No to je depresivní, těžce emo

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
snad ho milovala... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Litovat?proč?

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o Yana :
Ve své tvorbě se umí se obrátit naruby (tak, že to co je uvnitř, je vidět zvenčí) až to vyrazí dech. Je věčnou dívkou a věčnou mámou, byla taková vždy a na vždy taková zůstane.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku