Asi jsem včera zahlíd něco, co jsem neměl. Měl bych mlčet a jsem za to na sebe fakt naštvanej. Spíš deníkovej zápisek.
přidáno 02.02.2024
hodnoceno 10
čteno 104(14)
posláno 0
  
  
Upsal se
a zatím o tom neví

A z polí jalových
    (jen kamení a jíl)

úrodu po náručích snáší


Sklizeň
co nezasil
  
  
přidáno 16.02.2024 - 17:12
Takový člověk...okrádá akorát sám sebe...ale ještě o tom možná neví. A Ty jsi to vystihl. Do posledního písmene. Díky i za takové básně.
přidáno 08.02.2024 - 09:47
wojta: Já seju svazenku a inkarnát. Do pruhů mezi stromky v sadu. Včelám to hrozně svědčí. Svazenka se zaoře a jetel usuší. Navíc se plevelí do louky a je to hezky barevný. Žádný dotace nechci ani vidět, nehodlám se pak uklánět před nějakým úřadou. Každopádně o tom ta říkanka nebyla, narazil jsem tu na básničku u níž autor zapomněl odmazat cancour, že to je vygenerovaný AI. To jsem fakt vidět nemusel. Absence rytmu mě mrzí, já ho v tom spatřoval, byť ne takovej ten krotkej, samosevnucující :) Díky moc za názor :)
přidáno 07.02.2024 - 17:47
Spíše bych upozornil na ty, kteří sice nasejí, shrábnou dotace a zůstane toho na jejich polích ležet tolik, že se vyplatí za ně
i pracně sklízet. Tam je chyba.
Jinak na mně působí rušivě kostrbatost verše, přetlačená silou sdělnosti. Dík.
přidáno 02.02.2024 - 18:47
Psavec: Jojo. A u toho bych aj zůstal :)
přidáno 02.02.2024 - 15:23
Hlavně že se mu daří.
přidáno 02.02.2024 - 12:21
DDD : ty jsi pedagog - paráda, tím víc ti fandím. A piš nám, prosím, pro potěchu dál. Děkuji.
přidáno 02.02.2024 - 11:36
LadyLoba: Strašně chci věřit, že je to, jak říkáš. Dík za hezká slova :)
přidáno 02.02.2024 - 11:35
Hanulka: No... "dobrý hospodář" dnes krmil zvěř chvíli po jedenácté. Budiž mu omluvou, že čochtá o berlích a, ač jsou pololetní prázdniny, strašil od božího rána ve škole a vyučoval...
přidáno 02.02.2024 - 11:03
a třeba je všechno jinak

a z toho, co vzešlo možná jen v hlavě
vzniklo hezké psaní
přidáno 02.02.2024 - 08:16
DDD : ty jsi dobrý hospodář a hezky píšeš. Každý den vidíme něco, co se nám nelíbí, tak to bohužel je. Díky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Falešná : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Psáno nocí
Předchozí dílo autora : Dokola

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku