Někdo se přidá, jiný zavrhne. Je to jen vyjádření subjektivního pocitu. Nic víc v tom není radno hledat.
přidáno 30.11.2009
hodnoceno 15
čteno 1296(13)
posláno 0
I bahno má svůj styl


Rovný kšilty
a hudba z mobilů,
na rohu tam stojí
parta debilů.

„Čus, tak jsem tu
a mám novej song.
Sice nerozumím textu,
ale je to hustý.“

Krabicový vína
doprovázej jejich flámy,
vedou řeči a v nich
pomlouvaj svý mámy.

„Hej, ty maj dudy,
čum na ty děvky.
Hej holky! Tudy!
Dolu k mýmu údu.

Hip Hop, techno,
velký rapeři.
Sice blbý jako tága,
ale hlavně frajeři.



ikonka sbírka Ze sbírky: Básně Nebásně
přidáno 03.12.2009 - 11:53
Taky moc dík... =)... to potěší... =)
přidáno 03.12.2009 - 11:52
Ono je to spíš o tom, že není koment, jako koment. U většiny básní najednou asi člověk ani neví, co by řekl (napsal), tak ani nic nenapíše.
Kdežto u něčeho podobného se dá najednou mluvit o všem...
přidáno 03.12.2009 - 00:14
! je dobrá:) víš, řekla bych že se najednou tady sešlo tolik komentů, protože je jednoduchá, dobrá a vystihuje skutečnost;) a takových je málo:) žádný skvost, ale zastavit..to jsem se zastavila a dokonce se pousmála, takže za to dík:)
přidáno 02.12.2009 - 22:41
miro> taky mi to tak příde s tou čteností. když se snažim napasat něco, co se mi líbí, tak je to většinou dlouhý a přečtou to tři lidi, dostane max jeden koment nebo hodnocení. ale o tom to není. podle mě pokud se to líbí tobě a věříš tomu že to je dobrý, tak ti může bejt jedno kolik lidí to jak komentuje.
přidáno 02.12.2009 - 20:00
No hezky teda... :-D... překvapila mě ta řada komentářů. Vždycky přijdou, když na psance vložím nějaké jednoduché a prostoduché dílo. Ale když vložím něco z nějaké sbírky, tak ani náhodou... :-D...

Jinak se moc pouštítě do zbytečných debat podle mě o ničem.

Za prvé. Ano, rodiče své dítě ovlivňují, ale ještě více ho ovlivňuje společnost a "pokroky" naší doby. A neexistuje cesta, která by zaručeně vedla k dobré výchově dítěte. Na to je potřeba jemnocitu rodičů, talentu vychovávat a štěstí.

Ano, je omezené posuzovat lidi na základě hudby a vzhledu, nikoli však chování a mluvy. Je jedno jestli posloucháte Hip Hop nebo Metal, ale není jedno jestli se chováte jako idioti.

Ne, tahle báseň rozhodně není objektivním ani psychologicky hlubokým dílem. Je pouze subjektivním názorem. Znám spoustu mladých lidí, co poslouchají různé druhy hudby, ale skoro vždy, když už je to blboun, tak poslouchá Hip Hop, Techno, nebo uřvanej Rap. Náhoda?

Ano, vkus má každý jiný. Ale umění má svá pravidla. Umění vychází z filozofie tvůrců. Ale je filozofie křičet a nadávat na svět, svalovat vinu na druhé a k tomu všemu podávat to formou, kterou zvládne i vycvičený opičák?

A ano, forma básně je záměrně psaná trochu jako jednoduchý Rap, či Hip Hop. A je náhoda, že jsem verše vymyslel na záchodě a za pět minut?

Moc rozebíráte věci, o kterých to vůbec není a navíc, které jsou už dávno rozebrané a jasné...

P.S. Psychologové jsou opravdu jen teoretici. A každý snad ví, jak moc je vzdálená teorie od praxe. Co na tom, že se nemáte cítit špatně, když je tohle. Co na tom, že to víte, když se stejně cítíte špatně?

Ahoj, a dík za komenty...
přidáno 02.12.2009 - 19:39
ten, kdo píše skrz otazníka +1
přidáno 02.12.2009 - 19:30
toto nepíše otazník:
akorát skrz něj píšu koment...
osobně si nemyslím, že rodiče nám vyšlapávají cestu zálib.. to mi přijde jako pěkná konina... proč bych teda poslouchala metal a ne Žbirku nebo Beatles? proč bych plavala a malovala a nehrála hokej/florbal/fotbal?

to s těmi psychology mě ovšem nadzvedlo ze židle nejvíc.. psychologové jso jedna velká banda... kdo měl na škole trošku dopodrobna zsv ví, o čem mluvím... navíc jsem na dooručení své třídní chodila za školním.. no těch keců, to bylo něco strašnýho... a stačí si přečíct něco článků a.. furt ty samý kecy...

no k tématu.. neodsuzuji žádný styl, to, že to někdo přehání ještě neznamená, že takoví jsou všichni.. takové názory mě štvou nejvíc...

no nic, čau

K.
přidáno 02.12.2009 - 19:14
No, samozrejme, svoj život má každý vo svojich rukách, ale dovolím si tvrdiť, že rodičia majú zásadný podiel na tom, ako ich dieťa skončí. Toto neni hádzanie viny, tak to proste je. Keď neveríš spýtaj sa niakeho psychológa.
přidáno 02.12.2009 - 18:31
samozrejme ze te vychova ovlivnuje... ale to je jedno... elslam to napsal asi rek nejlepe... teda ta druha cast... ja bych toto tema do basne nedaval :) plus jeste dodam, ze je to formalne dobre
přidáno 02.12.2009 - 12:32
hh :-D dobře jsi je vystihl
přidáno 01.12.2009 - 20:20
je sice pěkný že dokážeme házet vinou kam se nám zlíbí, ale podle mě s postojema, zálibama a tak nemaj rodiče co dělat. Oni nám ukázali cestu, kterou to de, ale jestli se jí chopíme nebo ne, to je na nás. Každej je za svůj život zodpovědnej sám, a hodnotit někoho na základě jeho vzhledu a hudby je podle mě minimálně stejně omezený jako cokoli jinýho.
přidáno 01.12.2009 - 19:48
Mnoho mladých v hlavě nosí lejna... hip hop opravdu moc nemusím, ale zaostalost bych spíš připisoval rodičovské výchově než hudbě.
přidáno 01.12.2009 - 17:27
asi bych to lépe nespracoval..jinak bych neřek že to ničim vyniká.o velké myšlence se opravdu mluvit nedá.
přidáno 01.12.2009 - 08:19
já sem rocker a mylsím si, že sem génius :-d
jinak k tomu textu, docela mi to fornou sedí k hudbě kterou poslouchají lidé ve středu zájmu tvé básně. možná to byl záměr, možná taky ne, nevím
přidáno 01.12.2009 - 07:21
Tím neříkám, že rockeři a metalisti jsou nutně géniové. Jen reaguji na vývoj mládeže v mém malém městečku. Vůbec nestíhám, co se to začalo zjevovat za individua srocující se ve stádo, kterému se buďto lidé vyhnou, nebo posměšně pokývou hlavou a jdou raději dál, protože to nemá smysl komentovat :-D.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
I bahno má svůj styl : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Chtěl jsem jít
Předchozí dílo autora : Zrcadlo času

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o pocitová :
slecna pocitova. :) jedna mejch oblibenejch basnirek. hlavne pro tu poezii zivota, o ktery pisee. proste clovek moji dimenze. FREEDOM peAce LOVE
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku