přidáno 14.12.2023
hodnoceno 6
čteno 153(8)
posláno 0
Někdy jsem jak roztátej sněhulák.
Dívám se smutně na svět i bez uhlí.
Pryč je Ladova zima zesnulá.
To, když tulák se pod noviny schoulí.

Sní o krásném životě, kde je hojnost.
Žádné nesmyslné systémy smrti.
Mezitím .. mezi lidmi ledem obrost,
ale je živý, ostatní jsou mrtví.

On jednou roztaje až přijde jaro
a najde pouze armádu robotů.
Něco uvnitř nich čekalo a spalo.
Všechno to dělal pro lásku - jen pro tu.
přidáno 17.12.2023 - 23:34
denisa: Krása :) Ani nevím, kde začít.... Na anděle moc nevěřím, určitě ne jako ty jejich vymyšlené nestvůry. Celá náboženská historie je ještě horší než ta prezentovaná. Komedie po 22 hodině by se to mohlo jmenovat. Ať už to bylo jakkoliv, nedává to smysl, proto to ber, tedy život, pouze jako zkušenost a něco, co můžeš předat dál geneticky nebo energeticky. Ať jsme kdekoliv a směřujeme kamkoliv, vždy je to celkem sranda :)

A o poruchách psychického rázu běžných lidí bych tady spamoval ještě příští rok :)

... bez komentáře...
přidáno 17.12.2023 - 23:29
Hanulka: Děkuji pěkně :)
přidáno 17.12.2023 - 15:09
napadlo mě , co když země je právě to peklo, lidé mají představu pekla jako místa trvalého utrpení ale mnohem propracovanější je peklo, právě tím že ti dá naději a krásu, lásku, ale ví že ti ji zase vezme, protože si ji neumíš udržet, pochopit co láska vlastně je. Pracuje to jako ruská ruleta, nikde není přece dané že by peklo muselo být takové jak ho popisují. Naše myšlenky ho sami vytváří, pak jsme všichni v tom pekle, neznám člověka co by nikdy neměl jedinou hříšnou myšlenku, asi by nebyl tady :D BER MĚ S REZERVOU. Vždy mě zajímalo proč byl jeden z nejkrásnějších andělů s poskoky svržen na zem, no do ráje by asi nešel, pak jsme po statisíciletí a mnohem víc v pekle a děje se to co se děje, přispíváme tím sami na oheň věčného strachu a krutosti, nemusíme ubližovat navenek, nejvíc ubližují myšlenky, protože prvotní je vždy myšlenka, je to energie, zdroj který nemizí, na co myslíš to se stane. Ale snít o krásném životě můžem , ovšem nebude pokud budem myslet na věci které si myslíme že neovlivníme, NEPŘIZNÁME SI ŽE ZLO JE I V NÁS.Dnes už snad i chápu proč kontrolovat co si myslím a najít odpověď kdo jsem a proč dělám co dělám. PROČ SE TŘEBA DÍVÁM NA HORORY , CO LIDI NUTÍ FOTIT A SDÍLET LIDSKÉ UTRPENÍ, BEZ POMOCI JEN Z ČISTÉHO EGOISMU A NEDOSTATKU EMPATIE? ANO, JE TO OTÁZKA KOLIK LIDÍ JEŠTĚ OPRAVDU CHODÍ PO SVĚTĚ. hELE NEUMÍM DÁVAT NORMÁLNÍ KOMENTY.
přidáno 14.12.2023 - 23:56
Morfeus : moc hezky složené. Děkuji.
přidáno 14.12.2023 - 16:14
Díky a text taky děkuje a pěkný večer přeji :)
přidáno 14.12.2023 - 16:09
Tohle je moc dobrý text.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tulák : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ráj
Předchozí dílo autora : Starej nádražák

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Putri
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
Mitzi řekla o veronika :
Neznám ji osobně, ale podle toho, co se dá vyčíst z její tvorby je to mimořádný člověk. Veroničina práce se dá rozdělit do dvou kategorií - skvělá a ještě lepší^^
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku