přidáno 14.04.2023
hodnoceno 1
čteno 136(6)
posláno 0
Texty, ktoré sa tešia.
Texty, ktoré sedia pred televíziou a pozerajú svoj obľúbený zábavno-edukačný program s charizmatickým uvádzačom, ktorý práve povedal nejakú vtipnú hlášku.
Texty, ktoré pozerajú komédie kde hrá Jim Carrey hlavnú rolu.
Texty, ktoré pri trepaní kobercov na rohu svojho bloku našli na zemi 5-eurovku.
Texty, ktoré rozháňajú mestských holubov.
Texty, ktoré si predstavujú satanistický rituál s ľudskou obeťou na vrchole najvyššieho pahorku v tvojom rodnom meste.
Texty, ktoré chcú víno, tanec, oheň a veľa ľudí.
Texty, ktoré v škôlke dostali dupľu na zriedka-podávaný a všemi obľubovaný makový závin s kakaom.
Texty, ktoré už ani nevedia z čoho sa smejú, proste majú tak dobrú náladu, že nestačí mnoho aby ich rozosmialo.
Texty, ktoré sa pozerajú cez červené sklo a vidia v ňom svoj odraz.
Texty, ktoré neposedne pochodujú po izbe dumajúc, ako sa z kože vyzliecť.
Texty obávané na akademických besedách.
Texty šalené ako suseda vo vedľajšom vchode, ktorá ničí svojho syna.
Texty ako výhľad z môjho okna, ktorý ponúka v podstate nič no pre iného v podstate všetko.
Texty ako stojan na gitaru, ktorá z neho spadala a roztrieštila sa na tisíc kúskov.
Texty ako mini terárium pre hmyz, v ktorom žiaden hmyz nežije.
Texty ako pokazená rúčka na otváranie okna, s ktorou treba bojovať aby sa okno otvorilo alebo zavrelo.
Texty ako huňatá látka plyšovej hračky, ktorá nejednému dieťaťu navodila pocit komfortu a domáckosti.
Texty ako nevďačný syn, ktorý je občas vďačný.
Texty ako paranoidná matka, ktorá sa pri zatvorených dverách dusí od strachu.
Texty ako tvoja obľúbená spomienka zo strednej školy.
Texty ako osoba na, ktorú sa dnes tešíš.
Texty, ktoré si nikto nezaslúži.
Texty, čo vzlietli z hniezda na povel nedočkavej matky... lebo všetky vtáčatá raz musia vyletieť z hniezda.
Texty, čo zavreli sa v izbe aby robili volačo dobré.
Texty, ktoré píšu texty aby písali texty, ktoré píšu iné texty a potom si texty textov textov textov navzájom čítajú svoje texty a majú z toho veľkú legráciu.
Texty, ktoré sa ťažko čítajú lebo každý riadok sa začína slovom Texty.
Texty, ktoré by najradšej vyšli na ulicu a kričali z plných pľúc slová: Milujem ťa !, ale až takým bolestivým agresívnym spôsobom.
Texty, ktoré hrajú tú takú hru, kde si dávaju ľudia dlaň na dlaň a potom si zase dajú dlaň na dlaň a tak sa predbiehajú, že kto si dá skôr dlaň na dlaň.
Texty, ktoré nepoznajú perspektívu jak Egypťania (a veľa iných starovekých národov).
Texty, ktoré si nevedomky okusujú nechty.
Texty, ktoré majú zlý slovosled (ja preferujem slovo: netradičný).
Texty, ktoré sa udivujú z toho koľko textov už napísali.
Texty, ktoré idilicky idú cestou dolu kopcom z kostola domov po omši a poskakujú si pri tom, chceli by aj pískať ale majú medzeru v zuboch, ktorá im v tom prekáža.
Texty, ktoré sa prehrešili proti príkazom svojich rodičov a cítia sa za to previnilo, no aj tak pokračujú vo svojich prehreškoch.
Texty, ktoré boli vymazané lebo sa mi nepáčili. Tie sú naozaj zaujímavé, skús si len predstaviť čo za text som vymazal.
Texty, na ktorých veľmi nezáleží, nie úplne.
Texty, ktorým sa páči vlajka Vanatau, má celkom pekné farby a aj ten malý znak je zaujímavý.
Texty, ktoré sa nevedia zmieriť s utrpením, človek by proste nemal trápiť ale nemal by sa ani príliš obklopovať slasťami.
Texty, ktoré žiarlia na milostný život svojho kamaráta.
Texty, ktoré emigrovali za lepším životom do Arménska.
Texty, ktoré vôbec nič nevedia o Nauru.
Texty, ktoré sú občas viazané a občas neviazané.
Texty, ktoré prichádzajú za dlhej nočnej jazdy konečne do hostinca, kde si sadnú za stôl v rohu a objednajú si pikantný hermelín.
Texty, ktoré nikomu nepomôžu, fakt nikomu.
Texty, ktoré sú od narodenia predurčené na záhubu.
Texty, ktoré maľujú na papier dúhy a slniečko a oblohu a vtáčiky.
Texty, ktoré prechádzajú krízou.
Texty hodenej mince, ktorá nikdy nedopadne.
Texty predpovede počasia.
Texty pod reklamami v malých ťažko čítatelných písmenách.
Texty, ktoré si idú ľahnúť na posteľ lebo majú dojem, že už napísali veľa textov.

Kiežby ma tieto texty vykúpili.
Kiežby ma tieto texty vykúpili.
Kiežby ma tieto texty vykúpili.
Kiežby ma tieto texty vykúpili.
Kiežby ma tieto texty vykúpili.
Kiežby ma tieto texty vykúpili.
přidáno 14.04.2023 - 20:34
a to je dobrý!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vytešené textý wuráaaaa ! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Psi
Předchozí dílo autora : 3 stavy

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku