Hledat v dějinách zrcadlení s dnešním světem je svérázné počínání nicméně.....
přidáno 02.01.2023
hodnoceno 7
čteno 276(13)
posláno 0
2024 let před Kristem
2024 let po Kristu (+,-)
Trefit se do datumu s rozestupem 4044 let je dost iracionální a poutavé zároveň. Lidé vytvářejí děj myšlenkami a ty se chovají synchronicky. Tak přesně do sebe zapadají, jak rychle vznikají. Jde o energie kosmu, které proudí v zákonitostech jež dosud neznáme.
Přesto vnímáme z reality , která Nás obklopuje, že náhody neexistují a že vesmírný řád- kosmický orloj má mechanizmy koleček, jenž svým ozubením odměřují proudění času v jednotkách světelných let a to s minutovou přesností.
Zpochybňuji Náš systém času a jeho vnímání. Ten Náš systém jsme si přece vymysleli rozdělením stínu slunce na jednotlivá políčka a v tom kosmickém čase někdo dokázal rozdělit tisíciletí do chronologických etap, které se opakují podle pohybu planet, tak jako kdyby právě planety byli tím kosmickým orlojem, strojem času a prostoru v něm.
Právě před 4044 lety dle starých zpráv došlo v oblasti mrtvého moře k radioaktivní zkáze, kterou měli na svědomí tehdejší božstva. Vnímat bohy optikou soucitu a porozumění je tradice zánovní, asi jako kult vánočních stromků jenž vznikl v podstatě včera v kontextu dějin.
Když si promítneme archetypy božstev napříč historií této planety nemůžeme jinak než je spatřovat jako cosi velice destruktivního a nikoli mírumilovného. Jejich vládnutí lze připodobnit k hnijícím gangrénám a vředům v celých plejádách historických osudů říší a národů. Ať už šlo o bytosti z vesmíru nebo ne, zbraně nasvědčují, že bozi byli tzv. přespolní. Můžeme s jistotou říci , že nepracovali zrovna v rukavičkách o čemž svědčí některé roztavené vrstvy hornin a archeologických vykopávek, jenž v sobě pohřbily nejednu kulturu, ba celé národy, města možná i kontinenty.
Ve zmíněné oblasti mrtvého moře se měla nacházet města hříchu Sodoma a Gomora, spíše šlo o velkou oblast. K tehdejšímu Hospodinu by jste asi do zpovědnice chodily zbytečně. Na milost byl dost skoupí. Vyvázl jen Lott a jeho dvě dcery v přesvědčení, že jsou jedinými přeživšími pak spolu spáchali incest k zachování života. Tady musím připustit, že v mytologii se dá plavat všemi směry a pochybnost vůči racionálnímu pohledu bude mít vždy navrch. Nicméně prameny v okolí mrtvého moře jsou radioaktivní dodnes.
Kosmický orloj asi dle našich hodinek a kalendářů dobíhá k datu výroční události jaderného exodu před 4044 lety plus , mínus jedna či dvě hvězdy co nemravným návrhem zdržely světlo coby časoprostorového kurýra cestou po hvězdné dráze E55 v nočním privátku s Názvem Mléčná dráha.
Dostáváme se k pointě této ubohé chronologie dějinných osudů.
Máme možnost si to zase po těch tisíciletích zopakovat a formou ekonomicky vyprovokovaných válek se zmotivovat k získání absolutního vítěze Darwinovi ceny za blbost v podobě vzájemného vyhlazení nukleárními zbraněmi.
Tentokrát se obejdeme bez božstev a Hospodin to možná dá připsat do svého románu na pokračování, bestselleru jménem Bible- knihy knih. Amen.
přidáno 04.01.2023 - 23:16
Privátek Mléčná dráha mě pobavil. Připomněl si mi od divadla Sklep - Bible :)
přidáno 03.01.2023 - 12:39
Děkuji Goro. Vánoční knihy udělali své. Jen žasnu, jako by byli mezi sebou domluvený a Henoch mi v nich listuje, abych nepřehlédl.
přidáno 03.01.2023 - 10:42
Text pro zamyšlení, fajn...
přidáno 02.01.2023 - 18:52
Dandy: Pozdě ještě není Dandy. Dík
přidáno 02.01.2023 - 18:51
Lenča: Nemusíš být bohyně, hlavně když jsi boží. (-:
přidáno 02.01.2023 - 13:34
Anebo se božstva dostatečně infiltrovala mezi nás a pořád si s námi pinkají jak s figurkami. A kdo z nás si může říkat, že je stoprocentně Pozemšťan? Kdo ví, kolik planet už naše duše za svou existenci "vymetly" :-D A kde třeba taky působily jako "božstvo". Pravdu je těžké najít a pochopit z našeho úzkého pohledu ve fyzickém bytí...
přidáno 02.01.2023 - 13:27
To je sila.
Ano hlopost.
Honba za čím co nikdo nedožene.
Uvědomit si že vlastně nejsme nic
ovláda nas sobecko nebo zavict.
Na prozření je pozdě když smrtihlav dosedá na naše lůšk0

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Války Anunnaků a lidí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Rozloučení
Předchozí dílo autora : Vánoční amnestie

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku