přidáno 16.04.2019
hodnoceno 8
čteno 932(21)
posláno 0
Chtěl jsi mě jen svést,
teď roků jsme spolu šest.
Máme modrooké dítě,
já stále miluji tě, chci tě.

Však pozitivní musím být,
nesmím ti náladu pokazit.
Nesmím říci špatnou větu,
vyslal by jsi z urážek četu.

Vždy za vše přece já můžu,
jedině do hrobu ti pomůžu.
Přede všemi ty jsi bůh,
doma zlý a nadávající duch.

Už bohužel nestačí omluva,
je to pro tebe chvilková výmluva.
Mě zůstává na srdci další šrám,
člověk může milovat a přesto se cítit sám.
přidáno 17.08.2019 - 13:59
Špatně se to čte, ale na zlepšení nepracujte, protože vám nejde o poezii, jen o takovéto sdělení.
přidáno 22.04.2019 - 01:37
Krásná báseň, už jen tím, že je opravdu z nitra.. Bohužel, bohužel... Na situaci každá rada velmi drahá, já osobně bych se přiklonila taky k "puštění"... Začátky jsou těžké, hořké a složité, ale po čase člověk zjistí, že to jde pak přeci jen lépe, pohodlněji a směřuje to k novým začátkům a poznáním...
přidáno 20.04.2019 - 23:15
annaav: bohužel ano, ale nevěřím že v každém manželství jeden musí urážet a druhý drží hubu a krok, hádky jistě ale rovnostranne, tady je to o něčem jiném...
přidáno 20.04.2019 - 13:32
Orientera: Skutočný, ľudský, manželský život.
přidáno 19.04.2019 - 21:36
Miliju te, ale... Tu vetu (souveti) nesnasim. Ma tam byt "a". Nedostatky k cloveku a tedy i k lasce patri stejne jako krize. Verse na me prilis jednoduche, az polopaticke, situace naopak hodne komplikovana. Drzim palce!
přidáno 18.04.2019 - 10:26
Jako bych to napsala já ve stavu náměsíčném... "Pustit do oběhu je možná dobrý nápad, ale s těmi dětmi je to už poněkud složitější protože se musí myslet i na ně. Pomáhá ale pomalu a nenápadně se více prosazovat, zvyšovat si sebevědomí a mít i své zájmy. A básně taky skvěle pomáhají, aspoň na vyřčení svých pocitu.
přidáno 16.04.2019 - 22:10
Je to pablb, jak by řekly holky z emimina, pusť ho do oběhu. P.S. Naprosto příšerné rýmy. Já jsem debil v práci, doma, v hospodě i před rodinou, pak aspoň nikdo není zklamaný. Povrchnost, přetvářka, pokrytectví atd, to je zlo. Halelujah.
přidáno 16.04.2019 - 22:06
Nesmírně smutné. :( Hezky napsané, ale uvádí mě to do melancholie.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
Severak řekl o Singularis :
Díky němu jsem tu: Prokliknul jsem se sem přes stránky jeho seriálu Ester Krejčí. Jinak jeho nápady a díla nejsou uplně hlavní proud, ale o to jsou v nich zajímavější nápady.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku