Inspirováno jedním příběhem, který kolem mě proplul...
přidáno 12.07.2018
hodnoceno 6
čteno 996(12)
posláno 0
Ztrácím se v odrazech
soustavy zrcadel
Bloudím a hledám
Kde mám své JÁ?

Asi vás nebolí
vidět mě v tmách
nevlastních stínů
z kterých mám plášť

A kdo mi ho dal???

Vlévá se zášť
skrze zkřivenou tvář
do hlubin jizev
co po vás mám

Ztrácím se v odrazech
soustavy zrcadel
Lživých a zkřivených
Obrazů "pravdy"

Hledám tu marně
zrcadlo jediné
Ve krerém jsem
a jsem to JÁ!

.

Ztrácím se v odrazech
soustavy zrcadel...

.

Ztrácím se...
přidáno 12.07.2018 - 11:27
Trochublázen: Tak to máš pravdu. Ale vtipné je, když při tom nárazu zjišťujeme, jak nepřesně - pokud vůbec - vystihují skutečnost, kterou se snaží zobrazovat. :-D Kdepak, domněnky lidí jsou kolikrát úplně jiné než skutečnost. Proto ta pokřivená zrcadla. Děkuji. :-)))
přidáno 12.07.2018 - 11:25
Hanulka: Něco na tom bude, Hani. Rodičovství já mám ještě před sebou, ale doufám, že se s tím nějak poperu. Spousta rodičů totiž svým dětem nerozumí tolik, jak si myslí. Někdy je to vtipné, někdy smutné.
přidáno 12.07.2018 - 10:44
Největší zábava je, když do toho zrcadla člověk narazí. Nerozbitně nepůsobí. Zajímavé téma :)
přidáno 12.07.2018 - 10:16
V tomto s tebou naprosto souhlasím, dlouhá léta jsem byla "sžitá" se studenty VŠ. A mnohokrát jsem jim rozuměla víc jak rodič.
přidáno 12.07.2018 - 09:24
Hanulka: Děkuji. Já tam taky kdyby byla. A pak ještě v Českém Krumlově. Byla to zábava. :-)
V básni se tak trochu strefuji do lidí, kteří rádi druhým kecají do života anebo jim nalepují "nálepky" namísto aby se zamysleli a dívali se občas na věci jinýma než svýma očima. Proto třeba tak málo dospívajících vychází se svými rodiči. Mladí se v tomhle věku snaží najít, ale rodiče kolikrát chtějí spíše vidět ztělesnění svých vlastních představ. Ale těch případů je...
přidáno 12.07.2018 - 09:04
Jak moc ti rozumím, jednou jsem takhle šla sama do bludiště zrcadel na Petříně, a bylo mi dobře. Neboj, najdeš ho !

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pokřivená : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ztracený
Předchozí dílo autora : Vodotrysk

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» nováčci
Dandik
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku