přidáno 19.06.2018
hodnoceno 33
čteno 1294(30)
posláno 0
kdepak ďábel, jen čertík z krabičky
co chtěl být převelký
a zůstal tuze maličký
ne pro strach, ale k smíchu
šašek
v přesmyčkách skrývá jedový váček
sám sebe neschová
stejně se prozradí
veřejně krotí se
piklí si v pozadí
kde v plivanců dešti
trapně vlastní obraz leští
...
vždycky se vracejí
dobří grafomani čeští

přidáno 18.08.2023 - 21:48
Bezvadná noc
přidáno 29.06.2018 - 08:58
oslov radek: Díky!
přidáno 28.06.2018 - 18:26
Super
přidáno 27.06.2018 - 13:22
Ginnare: Dík za zastavení. Nejsem si jistá ničím a neber to jako diagnózu, pořád je to jenom básnička. Sice má konkrétní inspiraci, ale rozhodně nejde o nějaký faktický popis. Grafomani se mi hodili do názvu.
přidáno 26.06.2018 - 16:57
Většinou komentáře u díla pomáhají... tady odvádějí pozornost...
Neznám Devilse a vlastně ani Zamilu.
Souhlasím s Yanou, ale zároveň chápu Tebe i Amelii... je to těžké...
Však jste si jistí diagnózou? Grafomanství a exhibicionismus není jedno a totéž... i když se mohou asi vzájemně kombinovat a doplňovat...
Grafomanem se zřejmě lehko může stát kdokoliv z nás...
přidáno 23.06.2018 - 10:29
taron: Milá taron, dík za přečtení i za názor. Ale nemyslím, že tady probíhá nějaký souboj, kde se lidi mají porážet, je to jen básnička.
přidáno 22.06.2018 - 20:33
Možná bych se taky přidala, a co je ještě nového?
Nevím, sice zajímavá diskuze, ale v ní si myslím, budete poraženi oba dva.
přidáno 22.06.2018 - 09:43
Jsoucno: Díky, jsem ráda, že se líbila.
přidáno 22.06.2018 - 08:51
... a co je ještě nového?
přidáno 22.06.2018 - 02:13
Tolik povyku pro takového ubohého chovance....Nicméně báseň je excelentní. Díky za to.
přidáno 21.06.2018 - 09:55
cavansit: Však není potřeba psát vždycky jenom vesele. A tohle dílko navíc některé pobavilo, což mě těší. Dík za zastavení!
přidáno 21.06.2018 - 09:53
Singularis: Díky! Jenom upřesním, v té zprávě nešlo o hodnocení spisovatelských kvalit, že někdo byl nejlepší a tak, týkalo se to spíš úrovně vyjadřování.
přidáno 21.06.2018 - 09:50
Nikytu: Děkuji, to pohladilo :). O vyřizování účtů snad ani nešlo, tady žádný spor nenastal, spíš bych tomu říkala vynesení na světlo. Ale je fakt, že reakce básničkou na dění na serveru je u mě už skoro tradicí...
přidáno 19.06.2018 - 20:00
Na tohle téma by se toho dalo napsat spousty a máloco z toho by sneslo označení "veselé"...
přidáno 19.06.2018 - 18:12
Dík za vysvětlení. No, to co se děje v zákulisí nevím, takže se k tomu nevyjádřím.
přidáno 19.06.2018 - 17:17
Umřít, vrátit se na zemi jako duch a strašit své bývalé známé, že jsem býval/a nejlepší spisovatel na světě a ti, co žijí teď, nestojí za nic? Z toho by mohla být docela vtipná duchařská komedie. :-D Ale plně souhlasím s tvými komentáři. Takové zákulisní pomluvy (byť pozitivní) také nemám rád/a. Na druhou stranu jsem ale rád/a, že tě motivují k psaní a vyjadřování jasných názorů. :-)
přidáno 19.06.2018 - 15:58
Zdá se, že se tu veřejně vyřizují nějaké účty. Ale když z toho vznikne zdařilá báseň, proč ne. Tahle má i úrověn. :-) Co bych naopak nemusela jsou veřejné přestřelky v chatu, nadávky a komolení nicků anebo zneužívání galerie k vyřizování účtů, což tu někteří dělají/dělali. A dříve se tu za to poctivě rozdávali bany.
To ale u tebe snad nehrozí a proto tě ráda čtu. Těším se na další čtivo. ;-)
přidáno 19.06.2018 - 15:43
Strach: Když něco vypadá jako kachna, lítá jako kachna, chodí jako kachna a kváká jako kachna, s největší pravděpodobností to bude kachna... :) Ale to je fuk, buď si, kdo chceš. Asi je dobře, že vynecháváš názor na lidi, možná by ses toho měl držet i v nevyžádané soukromé korespondenci. A mám radost, že tě báseň zaujala.
přidáno 19.06.2018 - 15:07
Kdyby se Devils vrátil - předpokládám, že se bavíme o něm, věděl bych to... no nic přeskočím svůj názor na člověka / lidi a půjdu k básni, na které se mi líbí hlavně její údernost.
přidáno 19.06.2018 - 14:50
Amelie M.: Děkuju! Myslela jsem si, že nejspíš nebudu jediným adresátem těchto zpráv, a taky proto jsem tuhle básničku napsala.
přidáno 19.06.2018 - 13:40
Orionka: naprosto souhlasím s tvým postojem a rozhodně se za to nemíním cítit blbě.. i já mám tu "čest", být opět ve vzkazech středem pozornosti ďáblíka a jeho přisluhovače.. pokrytectví zelenou dávat nemíním..
přidáno 19.06.2018 - 13:21
Yana: Rozumím tvému komentáři a zkusím vysvětlit. Toho, o kom je řeč - už o něm mluvíme skoro jak o Voldemortovi :) - jsem si nikdy zvlášť nevšímala a tak by to i zůstalo, nemám potřebu nikoho pranýřovat nebo vyčleňovat. A je mi jedno, že se tu někdo objeví pod jiným jménem, jeho věc. Ale vadí mi, když se někdo veřejně tváří jako neviňátko, ale pak mi místo komentáře napíše zprávu, kde označuje jiné psance za póvl a vychvaluje sám sebe - tedy svůj starý nick. A když se ptám, s kým vlastně mluvím, tak mlží... trochu trapas. Proto píšu o piklení v pozadí, plivancích a leštění vlastního obrazu. A píšu to veřejně, protože tyhle zákulisní pomluvy nemám ráda. Snad mě chápeš.
přidáno 19.06.2018 - 13:09
DDD: Nebudu se zlobit, ráda jsem tě pobavila :)
přidáno 19.06.2018 - 13:08
človiček: Díky, ale zas tak mstívá snad nejsem, vysvětlím v dalším komentáři.
přidáno 19.06.2018 - 13:07
Amelie M.: moc děkuju :)
přidáno 19.06.2018 - 13:07
Homér: ano, dík
přidáno 19.06.2018 - 13:06
Severak: Je to tak, za psaní se člověk neschová :).
přidáno 19.06.2018 - 13:03
Nebudeš se zlobit když tentokrát nakreslím jen smajlíka? Ale nespokojeného. :-( Já také vnímám chyby toho o kom je řeč, ale patří mezi nás jako sem patřila Zamila. Všichni křičí po kritice. Všichni volají po nepoplácávání si po ramenou a když je tu někdo kdo ač subjektivně kritizuje tak ho vyčleňujete. Já vím budeš argumentovat tím že nejde o to že kritizovali a jak, ale o jejich vnímání sama sebe. O to jak reagovali na jim kritizovaná díla nebo na jejich celkový projev. Ale k tomu zdůrazňuji ze Zamila na sobě hodně zapracovala a ten o kom je teď řeč přišel a nevsimla jsem si že by se do někoho navážel. Prostě píše, komentuje a vlastně třeba to ani není on. Třeba je to někdo kdo vyspěl...pochopil, snaží se. No nic. Ale prostě obdivuju že dovedeš takhle zareagovat, možná bravurně ale mně je to cizí. Vždyť mě znáte :-)
přidáno 19.06.2018 - 10:19
Nebudeš se zlobit, když tentokrát nakreslím jen smajlíka? Pobavilo mě to a fakt jsem se zasmál :-)
přidáno 19.06.2018 - 10:01
Moc hezký,úsměvný podpis Zoro mstitel.gratuluji
přidáno 19.06.2018 - 09:54
:)) podepisuji.. také jsem si všimla, že je zpět.. úderný, přitom vtipný..
přidáno 19.06.2018 - 09:46
Pravdu máš, je průhlednej jak čínskej toaleťák.
přidáno 19.06.2018 - 09:41
ono se tu taky nic neutají a nakonec se každý prozradí svým stylem

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dobří grafomani se vracejí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Poeta účelový
Předchozí dílo autora : Klidně mizte, ale nemažte!

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku