Blbůstka pro pobavení. Jednou z inspirací byl odstavec 5 článku 8 Úmluvy o silníčním provozu z roku 1968: "Každý řidič musí neustále ovládat vozidlo nebo mít možnost vést zvířata."
přidáno 08.07.2017
hodnoceno 6
čteno 1157(12)
posláno 0
§ 1 – Úvodní ustanovení

a. Vlkem se rozumí psovitá šelma, která se živí kozami.

b. Kozou se rozumí rohaté hospodářské zvíře chované farmářem za účelem zisku.

c. Farmářem se rozumí podnikatel v oboru zemědělství, který chová kozy.

§ 2 – Deklarace práv

a. Vlk má právo se nažrat.

b. Koza má nezcizitelné právo na ochranu svého bezpečí před vlky.

c. Farmář má právo vydělávat peníze.

§ 3

a. Vlkům je vstup na farmářův pozemek zakázán.

b. Vlk má právo vstoupit na farmářův pozemek, pokud má hlad a farmářovy kozy zůstanou po jeho návštěvě v původním počtu a celé.

c. Koza je povinna žrát seno a dojit farmáři kvalitní mléko.

d. Farmář je povinen poskytnout ubytování vlkům, kteří jsou ohroženi hladem.

§ 4 – Přílepky

a. Odstavec c § 491 zákona o čištění komínů se nahrazuje tímto zněním: „Oprávněnost poskytnutí dotace na zateplení garáží posuzuje subjekt, jemuž byla dotace poskytnuta.“

§ 5 – Závěrečná ustanovení

a. Vlk, koza a farmář mají právo žít šťastně až do smrti.

b. Tímto se zrušují národní úpravy vztahů mezi vlky, kozami a farmáři.

přidáno 13.07.2017 - 18:51
Svobodní chtějí reformovat, tradiční ponechat, ale zdá se, že realistickym resenim se jevi bud ignorovat a trpet sankce napr za odmitnutí kvót nebo se distancovat czexitem.. Ale jestli se nekdo ve hruzne zmutovane byrokracii vyziva, prosim :)
přidáno 10.07.2017 - 16:03
Severak: Děkuji za návštěvu i komentář. :-) A to jsem si ten paragraf vymyslel/a.
přidáno 09.07.2017 - 21:17
dokonalé. Pasáž s přílepkem pak dokonale ilustruje autorovu znalost českého právního prostředí.
přidáno 08.07.2017 - 16:17
Fuj, to je ale chytrý... i na mě :-D A vtipný :-) To by šlo :-) Jo, imigranti mě taky napadli... Nejlepší je: "Farmář je povinen poskytnout ubytování vlkům, kteří jsou ohroženi hladem." :-D ;-)
přidáno 08.07.2017 - 10:39
kmotrov: Podobnost s utečenci tam je, ale nemělo to být primárně o nich. Spíš jde právě o tu snahu v současné politice, aby se "vlk nažral, kozy zůstaly celé a farmář na nich vydělal". Ta se netýká jen utečenců, ale také třeba cyklistů a autobusových dopravců. Připadne mi taková nekoordinovaná, nedomyšlená a místy absurdní. (Viz třeba https://www.youtube.com/watch?v=8qacVvm-8ao , kde se zpívá o tom, že přepravovat kolo v autobusu je dovoleno lidem, kteří je potřebují jako kompenzační pomůcku. Prostě - s kolem se do autobusu nesmí, ale kdo je potřebuje, tak si je tam může vzít. Čili vlk farmářovy kozy žrát nesmí, ale když má hlad, tak může, pokud tím ovšem neohrozí farmářovy oprávněné zájmy.)

Toto dílo ale nemyslím jako vážnou kritiku, jde jen o to, jak to vnímám.
přidáno 08.07.2017 - 09:41
Přijde mi jakoby hladoví vlci symbolizovali utečence (nejsou zlí, mají hlad, za to nemůžou). a směrnice říká, že se vlk musí nažrat a koza zůstat celá.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Evropská směrnice o vlcích a kozách : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Haf
Předchozí dílo autora : Eklex

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o mannaz :
Autorka s duchaplnou prózou i poezií, člověk si ji prostě musí zamilovat. Jsem ráda, že čte mé básně i mé povídky a vděčím jí především za pokračování ve Vlkodlačí hrozbě, kterou čte i příjemně komentuje. Těším se, až si od tebe zase něco přečtu! :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku