...
přidáno 08.02.2017
hodnoceno 9
čteno 888(19)
posláno 0
obrázky rozmazané
z blednoucího jásání
sklenice stmívání
upitá podvečerem
stín vyleštěné
pecky avokáda
rozházené zbytky
po včerejším rýmování
krabice knoflíků
barevných příštími časy
PŘIJDU HNED
přidáno 09.02.2017 - 20:14
Amadeo´´: Tak to je fajn, že něco zaujalo. A k těm hrnkům - no já holt nejsem ten bohémský básník, tak dávám hrnky včas do myčky. Ne že bych teda v zapomenutém hrnuku viděla nějakou neptřičnost. :-))
přidáno 09.02.2017 - 20:10
Homér: Dík. A jestli se ti líbí blednoucí jásání, cž je na začátku a to celé ke konci, tak už zbývá asi jen ta avokádová pecka, to je dobrý, ta tam stejně kdovíco dělá. :-)
přidáno 09.02.2017 - 12:31
Na mně taky nejvíc udělaly dojem rozházené zbytky po včerejším rýmování… Mimochodem, já často nacházím hrnek na jehož dně už téměř teří něco, co bývalo zeleným čajem, pecka avokáda je proti tomu krásný obraz :)
přidáno 09.02.2017 - 08:00
Hezké, zvlášť blednoucí jásání, a pak taky rozházené zbytky po rýmování. Vlastně ke konci je to dobré celé. Přijdu hned, vzbuzuje úsměvné asociace.
přidáno 08.02.2017 - 19:22
Yasmin: VKate: Nikytu: Mlčeti Zlato: Díky všem za nakouknutí, jestli ta změť oslovila, jsem ráda. Jestli to vypadá nesrozumitelně, tak to je tím, že to tak je. Když tak se držte té pecky avokáda jako záblesku reality. :-)
přidáno 08.02.2017 - 18:11
Skvělá :-)!
přidáno 08.02.2017 - 18:07
asi ani nerozumím, ale asi to ani není důležité. Líbí se mi moc, jsem konsternován a uchvácen.
přidáno 08.02.2017 - 17:32
"krabice knoflíků
barevných příštími časy"

to se mi moc líbí :) a vůbec celá se mi líbí :)
přidáno 08.02.2017 - 17:16
Zvláštní, jak zdánlivě nelogická slovní spojení mohou být tak smysluplná. Umíš. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Optické klamy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Úlomky
Předchozí dílo autora : Křehnutí

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
HellRammCZ [11], Athar [9], Niemand [8]
» řekli o sobě
NoWiš řekl o dvakredencedekadence :
Jednou mi hasila obličej, když jsem se popálil. Dodnes mi tam nerostou vousy. Prý to pak chutnalo jako karamel. Jednou mě popálila. Rusalka bez rybníčku, bolavá duše, námět na mý nejkrásnější básně. Kupodivu pořád šťastná, i když byste to do ní neřekli. Bolavá a šťastná. Jako odřený koleno v létě. Mám tě rád. Koleno, poleno.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku