mělo by se jednat o jakousi úvodní báseň sbírky, ale upřímně s ní moc spokojený nejsem, takže si počkám na vaše názory. Zatím je to spíše na koš
přidáno 20.06.2016
hodnoceno 6
čteno 1026(14)
posláno 0
A tak
si skládám
mozaiku nedokonalou

střípečky,
střípky,

střepy života
skládám


některé na papír vypadnou

přidáno 21.06.2016 - 21:23
slnečnica: Děkuji mockrát za komentár. :) Něco zkusím vymyslet.
Ten komentář... no děkuji. :) Je to hlavně v rámci humoru. Tak snad se někdo zasmál. Třeba ty, když to máš, tak jak to máš (my víme) :)
přidáno 21.06.2016 - 08:03
Lasak: Určite nepatrí do koša. Môže zostať aj bezo zmeny - menej je niekedy viac, však vieš... ale je pravdou, že mi pripadá akási neukončená. Skús sa pohrať so záverom, dobre? "Některé na papír vypadnou a jsou z toho verše, samozrejmě - o životě." To je návrh, Ty si autor, je to na Tebe Honzo. ;) A 100 bodov za Tvoj posledný komentár k tejto básni. ;)
přidáno 20.06.2016 - 23:18
A42: například koule je dokonale bez hrany :)
přidáno 20.06.2016 - 23:11
Lasak: A ona existuje někde nějaká dokonalost? Já o žádné nevím. ;-)
přidáno 20.06.2016 - 23:08
A42: děkuji za názor. důvod vyhození? pokud to má být něco v rámci lichotky, takděkuji, ale nedokonalý je můj život stejně jako poezie. navíc to má i 2. důvod. Křest mé skromné sbírky ponese název "nedokonalá poezie pro nedokonalé lidi"
přidáno 20.06.2016 - 23:05
Proč ne, jen bych klidně vyhodila že je nedokonalá.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
mozaika života : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Muší přísloví
Předchozí dílo autora : Svíčka, víno, Baudelaire, a vzpomínky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :
Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku