Stačíš vůbec spočítat kolik vzpomínek na mě máš?
přidáno 25.03.2016
hodnoceno 5
čteno 1004(16)
posláno 0
Jak kouzelné by to bylo
nekonečné léto!
ale jediný čas co nám zbývá
vykresluji hbitě
prstama zabořenýma do tvých zad
a vzpomínám
při každé kapce krve
která se ti neochotně žene
na povrch
stejně jednou zaschne
Já bláhová.
nic není nekonečné.
Jen nesmrtelné lži,
kterým nikdo nevěří
             - až na mě-
přidáno 07.04.2016 - 15:50
korálek: Orionka: Děkuji:)
Letadlo: Kéž by se ten kolotoč někdy zastavil:) Já moc děkuji:)
ta_malá: Děkuji, není nad to míchat chutě:)
přidáno 30.03.2016 - 17:11
Líbí se mi, bez ohledu na kapky krve, jde víc než "do krve"
přidáno 29.03.2016 - 08:25
Líbí se mi, hezky vyjadřuje konečnost nekonečna :).
přidáno 28.03.2016 - 23:54
Tedy než okomentuji báseň,musím se pozastavit nad anotací. Přijde mi geniální. Je to jedna z takových těch otázek, které v hlavě roztočí kolotoč. Naprosto boží! A báseň mě po tak slibné anotaci vůbec nezklamala. Což si myslím, že není vůbec jednoduché. Děkuji :-)
přidáno 28.03.2016 - 22:52
Hořkosladký a dost dobrý.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Napořád? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Umírám, usínám
Předchozí dílo autora : Zvědavost zabíjí

» narozeniny
Noira [16], Mins [16], TualKraplak [15], jannulka8 [14], Hellhor [13], Oxfethriel [13], Lisbeth S. [13], silver_fox [12], Tereza Vlašánková [10]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku