Opravdu je to ona nebo pouhá fantazie, kterou si obohacujeme dennodeními příklady z médií
přidáno 05.02.2016
hodnoceno 1
čteno 1423(13)
posláno 0
Dívá se na mě.
Stojí za mnou.
Ne neotáčej se! Je za námi všemi.
Stojí tam a dlouhými rozcuchanými vlasy v barvě krvelačného havrana a dívá se. Čeká, až udělám nešikovný pohyb, kterým zjistí, že se mi srdce pokouší dostat z hrudi a moje chloupky na těle se snaží proříznout lehkou halenku zmáčenou od slz, aby se dostaly co nejdál od ní. Čeká až to uděláme my všichni!
Neotáčej se! Jenom poslouchej svůj dech a naslouchej neutišitelnému srdci. Mezi tím šumem letmě uslyšíš její oddech. Čeká na tebe. Čeká, až ti zvědavost nedá a otočíš se. Máš strach. Ten pach jí připomíná domov.
Slyšel jsi? Ne to opravdu nebyl vánek z okna, který zašustil s papírem, nebo opravdu neruplo ve dveřích, anebo to opravdu nebyl zvuk vzdáleného auta. To ona..
Pohnula se! A na tváři se jí pomalu zračí nevyslovený úsměv, protože ví, že tě ulovila! Nedělej to, ještě se neotáčej, zavři oči a poslouchej. Všude kolem jsou zvuky. No tak uklidni se, zavři oči, přestaň číst a zaposlouchej se do hlasu ticha.
Jsi opravdu sám? Nebo máš pocit, že je opravdu za tebou ta dívka, která natahuje svou ruku, aby ti ukázala, proč se opravdu bát.

Otočíš se nebo zůstaneš stát?
přidáno 05.02.2016 - 20:26
Kdysi jsem napsal basen na podobne tema... Pekny

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zvědavost zabíjí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Napořád?
Předchozí dílo autora : Ukaž mi mezi řádky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku