Mess in my head is the mess on my paper and that is the mess in my imaginary heart, which is not my anymore actually
přidáno 09.03.2016
hodnoceno 3
čteno 741(18)
posláno 0
Umřel jsem a na náhrobku mám rytinu Lišky co spí stočená do klubíčka v mým otevřeným hrudním koši, asi tam kde bych měl srdce, nebýt té Lišky. Asi tam, kde bych měl srdce, tam co sedí ta Liška, mám prázdno, ale takový to nepříjemný nechutný prázdno jako když přijdete o nohu a chcete se podrbat a ona už tam není. Ale vono to pořád svědí a nepřestává svědit a ta drzá Zrzka co má jako vaše srdce už mezi těm a žebrama není sama dupe tam s nějakým Jiným.
Zvířetem. Asi fenek, nebo taky lišák, jak já to mám vědět a mě to Bolí!!Atamjakmajlidi srdce ta moje Liška dupe s někým jiným a já najednou strašně brečím a doufám, že se tam voba utopí v tom mým hrudním koši a že se pak utopím i já, protože mám otevřený žebra a všichni by viděli, že nemám srdce, ale už by nevěděli, že za to nemůžu, protože mi ho vzala ta drzá zrzavá Liška a že jako není pravda, že nemám srdce, protože jsem bezcitnej, ale naopak, že jsem bezcitnej protože mi ho kurva vzali a já už dál nemůžu a jsem plnej bordelu a docházej mi myšlenky. Asi to bude dlouhej náhrobek, však to taky hodně cítím.
přidáno 11.03.2016 - 11:55
To vůbec není špatný - když pominu tu děsivou češtinářskou "úpravu". A Ty už se koukej zamilovávat do pořádnejch ženskejch, co za to stojí !
přidáno 10.03.2016 - 10:54
Moc pěkný výlev, líbí se mi, že jdeš až na dřeň, takové to lehké naznačování nemá potřebnou sílu a neosloví.
Vlastně mi to připomnělo jedno moje starší dílko, asi sem hodím, dík za inspiraci :).
přidáno 09.03.2016 - 23:53
Tyhlety Lišky... bacha na ně, zvlášť na ty zrzavý. Sám bych mohl vyprávět.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Však to taky hodně cítím. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Liška
Předchozí dílo autora : bezejmenná #1

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku