přidáno 11.02.2016
hodnoceno 5
čteno 1089(14)
posláno 0
Cesta
Trmácím se pěšky z melouchu domů. Skončili jsme na večer a pak jsme poseděli v hospodě. Teď to mám. Všechny večerní autobusy jsou v prachu. Po půlnoci už nic nejede. Koženou brašnu se zednickým nářadím nesu v ruce a jdu nocí. Je to jen pár kilometrů, ale tímto tempem nebudu doma dřív než ve dvě ráno.
Kouřil bych. Zastavuji, pokládám brašnu na zem, vytahuji cigaretu, škrtám zápalkou – zhasne. Fouká. Zkouším to ještě jednou, zase nic. Otáčím se zády k větru – konečně. Slastně natahuji kouř do plic. Beru ze země tašku a jdu jen se svými myšlenkami. Za dvě hodiny začíná svítat. Šero mě vytrhlo ze zamyšlení. Rozhlížím se a jsem tam, odkud jsem k půlnoci vyšel. Házím brašnu do potoka a jdu na autobus. Konečně jedu domů.
přidáno 12.02.2016 - 15:33
Díky za komentáře a opravu chyb. Píši na mobilu ve vlaku, cestou do práce a občas se mi tam vloudí chyba.
přidáno 12.02.2016 - 10:11
samiVdavu: Je v tom něco víc. Je v tom blues, to neumí napsat každý, musí to bejt v tobě.
přidáno 12.02.2016 - 09:43
Po práci jsem se vožral, usnul a zdálo se mi, že jdu domů a dávám si u toho cigáro ve větru. Pak jsem se probudil.
Nevím, jestli v tom je ještě něco víc, každopádně v první větě - /pěšky/ máš bez háčku a navečer je správně dohromady.

Myslím, že se příště nemusíš bát rozepsat víc. :)
přidáno 11.02.2016 - 19:10
A pak doma vysvětluj, kde jsi celou noc byl. :-) Povedené. Jen Ti tam chybí "do" potoka.
přidáno 11.02.2016 - 18:03
To byla tedy dlouhá cesta ale někdy to tak může být, hlavně žes dorazil...úsměv.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Cesta : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ráno obyčejného chlapa
Předchozí dílo autora : Po noci doteků

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» nováčci
Dandik
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Jamellie řekla o Dream :
Určitě se přečtěte její příběhy, jsou napínavé, osobité a psané opravdu elegantním stylem. :) Věřím, že právě z téhle kamarádské holky bude jednou slavná spisovatelka. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku