přidáno 06.11.2014
hodnoceno 10
čteno 1227(29)
posláno 0
Neklidný plamen svíce
třese se tvoje tvář
mléčná kontura ňader
linoucí se přes polštář...

Hotelovému pokoji
sdělujeme svými steny
že našly jsme mír
jsme zemí zaslíbeny...


Však Bůh sfouknul nám svatozář




Bůh sfouknul nám svatozář
přidáno 07.01.2015 - 21:38
ClaireDarcy: dekuji za vrely komentar... :)
přidáno 07.01.2015 - 20:55
Líbí se mi intimita, kterou dáváš na odiv. Je upřímná, poklidná i bolestná, slastná i hořká.
Jen ten název mi na ní nesedí. Je to jako bys na místo, jež je krásné jemným světlem zšeřené místnosti, posvítila lampičkou. Přijde mi, že je pro Tebe ochrannou hradbou, že za něj schováváš city, jež v Tobě básničku vzkřísily. :-)
přidáno 06.11.2014 - 19:43
casa.de.locos: dekuji... tveho komentare si vazim... :)
přidáno 06.11.2014 - 19:31
Tradičně krásná, poloodkrytá a jemná.
přidáno 06.11.2014 - 18:14
vanovaso: domnivas se dobre... ma to souvislost... mnozne cislo zenskeho rodu je na miste...
Dekuji za komentar... :)
přidáno 06.11.2014 - 18:07
přemýšlím , o čem ta báseň je, a jestli se jen špatně domnívám, že poslední verš nějak souvisí s veršem jsme zemi zaslíbeny - kde mě nesedí y , ale možná to je právě o tom---možná... že dvě ženy našly konečně mír... prostě to na mne tak působí, nejspíš se mýlím...
přidáno 06.11.2014 - 18:05
Zamila: moc dekuji za reakci i komentar, pouvazuji nad tim... :)
přidáno 06.11.2014 - 18:05
Orionka: hodne jsem uvazovala, jak presne vers s linii formovat... mozna ho jeste upravim... dekuji za komentar... :)
přidáno 06.11.2014 - 15:51
Zajímavá, silná. Cítím z ní pokořenou hrdost a smutkem otevřenou duši - směrem k Bohu. Ale kdo ví, jak jsi to myslela Ty :-) Každopádně je to hezky zastřená báseň, ačkoliv ji název trochu shazuje.
přidáno 06.11.2014 - 15:39
Zajímavé, i když ten poslední verš z toho podle mě teologickou báseň neudělá, ale budiž :). Mám dvě poznámky. Poslední verš první sloky by mi rytmicky lépe zněl "line se přes polštář". A na konci druhé je myslím logičtější "zemi zaslíbeny".

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Teologicko-pornografická... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Šeredná
Předchozí dílo autora : Hébé

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, Mlčeti Zlato
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Tom Cortés :
Pan Textař, a taky skladatel a zpěvák. Je znát, že je z oboru a umí. Píše velmi dobře a nápaditě. I jeho písně jsou dobré. Rozhodně stojí za pozornost. Doporučuji. ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku